lommot

Pellit, puskurit, maalaus, ruostevauriot, verhoilu, penkit jne.
RiQuui

lommot

Viesti Kirjoittaja RiQuui »

miten kannatta oikoa lommot
jaska74
Viestit: 2600
Liittynyt: 23 Touko 2005 15:58
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja jaska74 »

vasaralla... :roll:


riippuu vähän missä ja minkä kokoisia
Focus 1.0 edition a6 2017
Avatar
Volmari
Moderaattori
Viestit: 837
Liittynyt: 05 Helmi 2005 15:48
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Volmari »

aina jos vain mahdollista kannattaa koettaa paukuttaa sitä klommoa pellin toiselta puolelta ylös.

mutta joskus se ei vain onnistu, no ei hätää! jos vain omistat migin ja muutamia nauloja ja liukuvasaran.

naulat pienellä hepillä kiinni klommon kriittisiin kohtiin ja liukuvasara kiinni ja paukutat ylös pikku hiljaa.

jos ei sekään ole mahdollista niin riippuen paikasta (vaikka ovi) sen voi aina vaihtaa ja pikaseen värjätä uudestaan.. tai sit halpa ratkaisu, karkea hionta ja pakkelia niskaan ja uutta väriä päälle..

siitä vain suit your self.
Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly
Mk.3 Mondeo 2.0 TDCi vm.05
Nissan Primera P11 -00
Toyota Avensis 1.8 VVT-i vm.03
Mk.6 Escort vm.95 1.6 zetec
Mk.5 Escort vm.92 1.8 zetec
Mk.4 Escort vm.88 (R.I.P)
Audi 80 vm. 86 2.2i
tomipee
Viestit: 115
Liittynyt: 04 Helmi 2007 20:43

Viesti Kirjoittaja tomipee »

Missä tämä klommo sijaitsee?
Sierra
TuningUkkeli
Viestit: 546
Liittynyt: 07 Helmi 2005 18:53
Paikkakunta: P-Karjala

Viesti Kirjoittaja TuningUkkeli »

Riippuu missä ja miten. Jos paha niin tuhoo ensin oikomalla takaapäin hiljaa tupsuttaen ja sitten kitti tai jos mahollista taikka paha niin tinalla ja kitillä. Jos tulossa paksulti kittiä niin kannattais panna tinaa pohjalle ja sit viimeinen silotus kitillä.
Monttu STW 97 TD
Monttu STW 99 Myydään!
Mondeo 95 2.0 (Osina myynnis)
Bmw E30 323i remmillä ja turbolla rankastu!
Avatar
AnttiR
Viestit: 209
Liittynyt: 01 Loka 2005 22:02
Paikkakunta: Jyväskylän mlk

Viesti Kirjoittaja AnttiR »

Antaa "kuumia" sille lommolle niin alkaa oikeeemaan
Harrastepeli: Escort -87 1.4CL muuttumassa 1.6 turboksi
Käyttökinneri: Volvo 740 turbo.
Avatar
Aaltonen
Viestit: 285
Liittynyt: 04 Helmi 2005 15:05
Paikkakunta: Paimio

Viesti Kirjoittaja Aaltonen »

uusien autojen pellit rupee olemaan niin ohkasia että,vaikka ne pääsisi lyömään sisältä päin suoraks,ni se painuu uudelleen samasta kohtaa....Kori tina aina parempi vaihto ehto jos pitää pakkelin ja sen väliltä valita, pakkeli lohkeinee erittäin herkästi,varsinkin jos sen alle pääsee kostetutta.
jype
Viestit: 247
Liittynyt: 10 Maalis 2005 22:12
Paikkakunta: Siilinjärvi

Viesti Kirjoittaja jype »

pystyy sitä peltiä kutistamaan, ni ei painu uudelleen. lämmittää ja jäähyttää.
tuning sucks
Vastaa Viestiin