Laatikon sovitteista

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
Larsanjus
Viestit: 80
Liittynyt: 10 Syys 2006 16:07
Paikkakunta: Hyvinkää

Laatikon sovitteista

Viesti Kirjoittaja Larsanjus »

Sopiiko mikään takavetolaatikko 2.5l duratec moottorin perään? Villejä ideoita kun tällä hullulla riittää, ja yks vaihteistovammanen v6 mondeokin löytyis, jota ei kilpiin saa. Takavetomondeo olis kivaa piristettä tylsiin iltoihin.. :D
Toinen vaihtoehto on istuttaa toi v6 kone johonkin sierranpommiin ja kiusata sitä, onko jostain saatavilla sovitteita mtx-75 --> esim. type9 ?
Vw T2 -68 ja -74
Ex:Mondöö 2,5 V6 gt stw -97
ilehmus
Viestit: 37
Liittynyt: 23 Loka 2006 09:01

Viesti Kirjoittaja ilehmus »

Toihan nyt menee niin, että käsittääkseni Ford on nerokkaasti käyttänyt samaa pulttijakoa ainakin 80-luvulta lähtien kaikissa rivikoneissaan. Ts. Pintossa ollut lodju kelpaa ainakin 1.8/2.0 zetecin perään. Ilmeisesti myös duratecin perään mutta tästä en ole juuri juttuja kuullut/lukenut.

Samaa logiikkaa käyttäen cologne-kutosen perässä ollut laatikko kävis sit näiden uudempien V-koneiden jatkoksi.

Kerro kuinka kävi. Asia saattaa kiinnostaa muitakin.

EDIT: Nopealla Intervepin selailulla näyttäis siltä, että ainakaan suorilteen ei kävis mikään takavedon kytkinkoppa kiinni. Näin siis vain yhden sivuston mukaan.
Avatar
tupu
Viestit: 374
Liittynyt: 17 Touko 2006 21:46
Paikkakunta: Kurikka

Viesti Kirjoittaja tupu »

Moottorinkorvat tuossa suurin ongelma lienee.. meinaan takavetoiseksi muuttamisessa. :|
2.9i
Feel The Difference.
Larsanjus
Viestit: 80
Liittynyt: 10 Syys 2006 16:07
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja Larsanjus »

näin tulee, niistä kuitenkin selviää ihan mikkiliimalla ja neliöprofiililla jos (kun) tarvetta tulee.
Vw T2 -68 ja -74
Ex:Mondöö 2,5 V6 gt stw -97
Vastaa Viestiin