Sivu 1/1

ohc 2.0 kampiakselit

Lähetetty: 19 Tammi 2007 11:04
Kirjoittaja touni1
Elikkä, onko kestävyys eroja eri moottoreiden akseleissa (taunus,sierra ja is sierra) paljon on max tehonkesto turbokäytössä, kestääkö yli 400hv? ainakin + 300hv ja +450nm kestänyt omassa käytössä.. eli missä tulee raja vastaan?

Re: ohc 2.0 kampiakselit

Lähetetty: 19 Tammi 2007 11:42
Kirjoittaja henu
touni1 kirjoitti:Elikkä, onko kestävyys eroja eri moottoreiden akseleissa (taunus,sierra ja is sierra) paljon on max tehonkesto turbokäytössä, kestääkö yli 400hv? ainakin + 300hv ja +450nm kestänyt omassa käytössä.. eli missä tulee raja vastaan?
osta cossun akseli...se tais olla vähä järeempi...kaipa se tuo sierran/taunuksen omakii kestää mut riippuu millasel rääkil kone on + onko tasapainossa palikat jne jne...

Lähetetty: 19 Tammi 2007 14:19
Kirjoittaja touni1
Joo, kyllä kossunakseli ois yx vaihtoehto.. sen vaan oisin halunnut tietää, miten kestää tehoja..on noita +400hv koneita ollu vakio akseleilla :shock: myynnissä. Max kierrokset jäänee alle 7500..

Lähetetty: 19 Tammi 2007 15:11
Kirjoittaja Mr_Who
Jossaki joskus jotaki puhetta ollu, että turbo saabin kampura kävis myös kiinni. Mutta en ole täysin varma. Saattaahan se käydäkkin. :roll:

Lähetetty: 19 Tammi 2007 20:18
Kirjoittaja tony the tiger
Cossun kampuran kun vaihtaa joutuu sit muuttamaan vauhtipyörää, jos vakion meinaa laittaa. Cossun vauhtipyörä taas ei mahdu kytkinkopan sisälle koppaa sorvaamatta (olettaen ettei autossa ole B&W T5). Mutta kyllä sinne sovitettavissa on.

Lähetetty: 19 Tammi 2007 22:19
Kirjoittaja NiceMan
Kyllä tuo ohc kampi kestää yllättävän paljon kunhan se tasapainottaa kunnolla ja päälle viellä pyöristelee kulmia etc.
Tosin tuohon vaikuttaa niin max.kierokset etc.. esim se ajotyyli.. toiset rikkoo helposti 200hv:lla koneen kun toisella vastaava 400hv kone taas kestää...