fiestaan vm.89 kierroslukumittari
fiestaan vm.89 kierroslukumittari
Onko mahollista asentaa fiestaan vm89 kierroslukumittaria?vakiona mittaria ei ole. löytyyköhän se piuha mittariston takanta? onko kokemuksia?
Tässä lienee kysymys lisämittarijenkamittarista, ei jenkamittarillisen mittariston vaihdosta? Noissa tulee aina asennusohjeet mukaan eikä niihin montaa piuhaa tarvitse, itse ainakin tekisin vaan ohjeen mukaan enkä alkaisi pilkkimään ja arpomaan kojelaudan alta vittumaisista paikoista jotain piuhaa ja kytkentää siihen.
En ole yli 10 vuoteen jenkakelloa laittanut, mutta arvelisin että tulee 1 tai 2 piuhaa puolaan ja maa, ja tietysti valon johto pitää johonkin kytkeä.
En ole yli 10 vuoteen jenkakelloa laittanut, mutta arvelisin että tulee 1 tai 2 piuhaa puolaan ja maa, ja tietysti valon johto pitää johonkin kytkeä.
Kaikenlaiset rojektini @ http://wonk.sytes.net/76s/
Mulla ilmeisesti sama auto ja kun olen ennen katsastusta käynyt printtauttamassa päästötodistusta niin se testeri ei aina ymmärrä oikein kierroslukua, välillä näyttää oikein ja välillä hyppää noin kaksinkertaiseksi. Korjaaja sanoi että tempun tekee se ajassaan edistyksellinen suorasytytysjärjestelmä.
En tiedä koskeeko toi ongelma pelkästään sitä testeriä, vai muitakin kierroslukumittareita.
KORJAUS: Testeri näytti välillä oikein ja välillä puolet VÄHEMMÄN.
En tiedä koskeeko toi ongelma pelkästään sitä testeriä, vai muitakin kierroslukumittareita.
KORJAUS: Testeri näytti välillä oikein ja välillä puolet VÄHEMMÄN.
Viimeksi muokannut fiesta89, 01 Huhti 2007 10:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
jälkiasennettava kiekkamittari
jälkiasennuksessa kannattaa ottaa selvää, että kerääkö (vanhat autot) puolan miinukselta sen tiedon, vai Hall anturilta ( uudet autot). Näin yleinsä.
Uusissa autoissa vakio mittarin taakse tulee suoraan hallilta signaali ja siihen rinnalle kytkee sen.
Uusissa autoissa vakio mittarin taakse tulee suoraan hallilta signaali ja siihen rinnalle kytkee sen.