Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Olen kysellyt tuota tekniikan vaihto juttua, niin nyt on selvää, että 1.6lkone menee ihan laillisesti ton 1.3l tilalle. Huomasin, että moni ehdotti 1.8l Zetec koneen laittamista ton 1.3l koneen tilalle, niin onko tämä edes mahdollista katsastaa? Kun toi 1.8 on MK5 escortist..
Olen kysellyt tuota tekniikan vaihto juttua, niin nyt on selvää, että 1.6lkone menee ihan laillisesti ton 1.3l tilalle. Huomasin, että moni ehdotti 1.8l Zetec koneen laittamista ton 1.3l koneen tilalle, niin onko tämä edes mahdollista katsastaa? Kun toi 1.8 on MK5 escortist..
-Jeba
eikös se ollu se ööö oliko se nyt 20% vai 25% sääntö eli jos alusta ja jarrut on esim rst:een ni meneehän tossa koneessa teho ja tilavuus rajojen sisään
20% tehokkaimmasta koneesta ja tilavuutta 25% suurimmasta. Että joku vajaa 160hp ja 2010cc (1608cc diesel, mutta onko 1.8 dieseliä ollut näissä?) RST:n alustalla.
koskar kirjoitti:20% tehokkaimmasta koneesta ja tilavuutta 25% suurimmasta. Että joku vajaa 160hp ja 2010cc (1608cc diesel, mutta onko 1.8 dieseliä ollut näissä?) RST:n alustalla.
Niimpäs olikin...
Ajovalo.netin mukaan olis myös 1,8 diisseliä tuotu suomeen.
Tuohon vertaille saa jo aika miehekkään koneen sovittaa MK4:seen
1753cm³ + 25% = 2191cm³
Helpoimmalla pääsee, kun ostaa koko auton (kolari/taxfree) josta siirtää tekniikan ja sähköt jne. jne.
koskar:lla on itsellä mielenkiintoinen projekti menossa...