Hankin itselleni ford focuksen stw vm -99 johon on viime kesänä tehty takuukorjaukset ruostumisen takia oviin. Nämä korjaukset tehtiin siis etelä-suomessa fordin liikkeessä.
Nyt mielestäni korjaukset on tehty huonosti ja ainakin yhdessä ovessa on jo merkkejä ruosteesta, pitääkö minun viedä auto sinne etelä-suomeen ford liikkeeseen vai voinko viedä sen minua lähimpänä olevaan?
Mihin tekemään takuukorjaus?
Fordin asiakaspalvelu
PL 164 / Malminkaari 9 B, 00701 Helsinki
Puh.vaihde (09) 351 700
Fax (09) 374 3081
Email: palvelut@ford.com
PL 164 / Malminkaari 9 B, 00701 Helsinki
Puh.vaihde (09) 351 700
Fax (09) 374 3081
Email: palvelut@ford.com
Focus 1.0 edition a6 2017
Näiden ruostekorjausten pitäisi hoitua kivutta merkki- kuin merkkiliikkessä jos luukut ovat ruosteessa, edellyttäen että huollot on suoritettu tunnollisesti merkkiliikkeessä.
Mutta, jos haluat pelkästään valittaa edellisen korjauksen laadusta ( esim huono maalipinta tms) ja näkyvää ruostetta ei ole, luulen että ainoa paikka on korjauksen edellisen kerran suorittanut liike.
Minulla oli sama homma, ovet+luukut oli vaihdettu uusiin keväällä 2004 ja ostin auton heti remontin jälkeen.. Noh, työ oli luvattoman huonoa, maali ei kestänyt yhtään kiveniskemiä, ja menin valittamaan korjauksen tehneeseen liikkeeseen.. Eipä auttanut, kuulemma ulkopuolelta alkavaa ruostumista vaikka maali lähti konepellistä ja ovista pienestä rikamasta todella isoina liuskoina. Mutta, niinhän ne ruostui myös saumakiteistä uudelleen ja pari kuukautta sitten vaihdettiin taas uusi kerta ovia ja luukkuja, tälläkertaa pehmellä, uudentyyppisellä saumakitillä varustettuja...Jokohan hoppa juoksisi näillä luukuilla loppuun asti
Ruostetta pintaan odotellen...
Mutta, jos haluat pelkästään valittaa edellisen korjauksen laadusta ( esim huono maalipinta tms) ja näkyvää ruostetta ei ole, luulen että ainoa paikka on korjauksen edellisen kerran suorittanut liike.
Minulla oli sama homma, ovet+luukut oli vaihdettu uusiin keväällä 2004 ja ostin auton heti remontin jälkeen.. Noh, työ oli luvattoman huonoa, maali ei kestänyt yhtään kiveniskemiä, ja menin valittamaan korjauksen tehneeseen liikkeeseen.. Eipä auttanut, kuulemma ulkopuolelta alkavaa ruostumista vaikka maali lähti konepellistä ja ovista pienestä rikamasta todella isoina liuskoina. Mutta, niinhän ne ruostui myös saumakiteistä uudelleen ja pari kuukautta sitten vaihdettiin taas uusi kerta ovia ja luukkuja, tälläkertaa pehmellä, uudentyyppisellä saumakitillä varustettuja...Jokohan hoppa juoksisi näillä luukuilla loppuun asti

Ruostetta pintaan odotellen...
-Arttu