Mikäs vapari Zetec Escorttiin
Ite sain just Probeen asennettua BMC:n vaparin.. Asennus aika kokonaisuudessaan n. 7tuntii .. Jos olisin ko. homman tehny jollekki laskutyönä, vois asiakas vähän ihmetellä, et mihin moisen tuntimäärän saa hukattua
No mut taas saa itseään syyttää... Otin kaupan hyllystä suurimman putsarin minkä löysin ja aattelin et kyl se sinne sopii , ja sopishan se, kun ekaks teki rosterista kiinnityslaipan ja panttaili erinäisillä kiinnikkeillä alkuperästä imuputkistoa uuteen asentoon !!
Vielä en oo kerinny tyypittään, tuliko "huimia" teholisäyksiä(tuskin ) mut sainpahan mukavat saundit ja konehuoneeseen näköä ... Seuraavaks olis suunnitelmissa pakopuolen muokkaus(uudet pöntöt jo tilauksessa), saa sit kattoo mitä varsinaiselle putkelle tekee...
No mut taas saa itseään syyttää... Otin kaupan hyllystä suurimman putsarin minkä löysin ja aattelin et kyl se sinne sopii , ja sopishan se, kun ekaks teki rosterista kiinnityslaipan ja panttaili erinäisillä kiinnikkeillä alkuperästä imuputkistoa uuteen asentoon !!
Vielä en oo kerinny tyypittään, tuliko "huimia" teholisäyksiä(tuskin ) mut sainpahan mukavat saundit ja konehuoneeseen näköä ... Seuraavaks olis suunnitelmissa pakopuolen muokkaus(uudet pöntöt jo tilauksessa), saa sit kattoo mitä varsinaiselle putkelle tekee...
-
- Viestit: 3129
- Liittynyt: 04 Helmi 2005 22:45
Jos joskus käytte saunassa niin kokeilkaapa heittää vettä kuumalle kiukaalle, jos kasvot lähellä niin huomaa sen höyryn tehon. Sama periaate höyrymoottorissa jossa voima tulee veden höyrystyessä.
Kun kuumaan mottiin ruutataan vettä niin se laajenee höyrystyessään paljon, tuosta saa lisäpotkua kun vaan motti on kuuma ja vesimäärä oikea.
Kun kuumaan mottiin ruutataan vettä niin se laajenee höyrystyessään paljon, tuosta saa lisäpotkua kun vaan motti on kuuma ja vesimäärä oikea.
no kyllä on tietäjiä paikalla. on se hyvä juttu. mutta ei ne silti tiedä suositella yhtään vaparia meikälaiselle. ihan turha näköjään kysyä kun rupee kaikki pätemään tietämyksellään ja sitten jää koko VARSINAINEN AIHE taka-alalle.
taidan ostaa vain suosiolla twisterin kun ei ole muusta merkistä tullut mitään mainintaa.
en kyllä ite osais noin syvällisesti ajatella/edes tietäisi tuollaisia juttuja mitä tässä nyt on tullut esille. mutta ajatelkaas jos tämänkin kysyjä olisi ollut ensimmäisiä kertoja clubin sivuilla. ei varmana tulis uudestaan jos siellä aletaan vain pätemään tietämyksellä, eikä oikeastaan kerrottais mitään aiheeseen sopivaa.
taidan ostaa vain suosiolla twisterin kun ei ole muusta merkistä tullut mitään mainintaa.
en kyllä ite osais noin syvällisesti ajatella/edes tietäisi tuollaisia juttuja mitä tässä nyt on tullut esille. mutta ajatelkaas jos tämänkin kysyjä olisi ollut ensimmäisiä kertoja clubin sivuilla. ei varmana tulis uudestaan jos siellä aletaan vain pätemään tietämyksellä, eikä oikeastaan kerrottais mitään aiheeseen sopivaa.
Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly
Mk.3 Mondeo 2.0 TDCi vm.05
Nissan Primera P11 -00
Toyota Avensis 1.8 VVT-i vm.03
Mk.6 Escort vm.95 1.6 zetec
Mk.5 Escort vm.92 1.8 zetec
Mk.4 Escort vm.88 (R.I.P)
Audi 80 vm. 86 2.2i
Mk.3 Mondeo 2.0 TDCi vm.05
Nissan Primera P11 -00
Toyota Avensis 1.8 VVT-i vm.03
Mk.6 Escort vm.95 1.6 zetec
Mk.5 Escort vm.92 1.8 zetec
Mk.4 Escort vm.88 (R.I.P)
Audi 80 vm. 86 2.2i
Paloko kiinni??Volmari kirjoitti:taidan ostaa vain suosiolla twisterin kun ei ole muusta merkistä tullut mitään mainintaa.
Mainitsin mää BMC:n ... Hinta siinä oli tosin hyvin lähellä twisterin luokkaa, eli lienee täysin makuasia kumman sinne ruuvaa Samoin ku lienee muutenki noiden vapreiden kans.. Mahdollisimman ISO vaan ni hyvä tulee 8)
vähän.. menee jo utopiaks nää hommat tääl. enää olis edessä et joku rupee kertomaan miten linnunpönttö kannattaa tehdä taisi mulla mennä toi sun mainintas ohitte tossa massassa. mikäs liike BMC:tä edustaa?? 8)Kessi kirjoitti: Paloko kiinni??
Mainitsin mää BMC:n ... Hinta siinä oli tosin hyvin lähellä twisterin luokkaa, eli lienee täysin makuasia kumman sinne ruuvaa Samoin ku lienee muutenki noiden vapreiden kans.. Mahdollisimman ISO vaan ni hyvä tulee 8)
Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly
Mk.3 Mondeo 2.0 TDCi vm.05
Nissan Primera P11 -00
Toyota Avensis 1.8 VVT-i vm.03
Mk.6 Escort vm.95 1.6 zetec
Mk.5 Escort vm.92 1.8 zetec
Mk.4 Escort vm.88 (R.I.P)
Audi 80 vm. 86 2.2i
Mk.3 Mondeo 2.0 TDCi vm.05
Nissan Primera P11 -00
Toyota Avensis 1.8 VVT-i vm.03
Mk.6 Escort vm.95 1.6 zetec
Mk.5 Escort vm.92 1.8 zetec
Mk.4 Escort vm.88 (R.I.P)
Audi 80 vm. 86 2.2i
..tai heittäkää piharoihuun talvella vähän lunta..hitto mitkä liekitMonteonisti kirjoitti:Jos joskus käytte saunassa niin kokeilkaapa heittää vettä kuumalle kiukaalle, jos kasvot lähellä niin huomaa sen höyryn tehon. Sama periaate höyrymoottorissa jossa voima tulee veden höyrystyessä.
Kun kuumaan mottiin ruutataan vettä niin se laajenee höyrystyessään paljon, tuosta saa lisäpotkua kun vaan motti on kuuma ja vesimäärä oikea.
sieltä hyökkää..
niin joo twister sisteriä..piti vaan jotain heittää tähänkin..
ei sieltä mitään junia t...
-
- Viestit: 546
- Liittynyt: 07 Helmi 2005 18:53
- Paikkakunta: P-Karjala
-
- Viestit: 3129
- Liittynyt: 04 Helmi 2005 22:45
juu siis kyl niitä sitten näköjään oli mainittu. mutta ne hävisi tuohon huttuun mitä tuossa välissä on ainakin pari sivua.. pitäis varmaan saada tänne oma foorumi jonka nimi olis päde minkä kerkeet heh heh mut ei oli tossa välistä ihan mielenkiintostakin luettavaa.
ens viikonloppuna otan kokeiluun K&K:n vaparin et kattoo minkälainen se saksan mantereen härpäke on
Offtopic: onko ketään teistä muuten chipannu autoonsa?? T.Muukkosen sivustoja kattelin et jos joskus senkin vielä tekisin.. siinä olis mun tehonlisäys jos vain toimii niinkuin antaa ymmärtää..
ens viikonloppuna otan kokeiluun K&K:n vaparin et kattoo minkälainen se saksan mantereen härpäke on
Offtopic: onko ketään teistä muuten chipannu autoonsa?? T.Muukkosen sivustoja kattelin et jos joskus senkin vielä tekisin.. siinä olis mun tehonlisäys jos vain toimii niinkuin antaa ymmärtää..
Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly
Mk.3 Mondeo 2.0 TDCi vm.05
Nissan Primera P11 -00
Toyota Avensis 1.8 VVT-i vm.03
Mk.6 Escort vm.95 1.6 zetec
Mk.5 Escort vm.92 1.8 zetec
Mk.4 Escort vm.88 (R.I.P)
Audi 80 vm. 86 2.2i
Mk.3 Mondeo 2.0 TDCi vm.05
Nissan Primera P11 -00
Toyota Avensis 1.8 VVT-i vm.03
Mk.6 Escort vm.95 1.6 zetec
Mk.5 Escort vm.92 1.8 zetec
Mk.4 Escort vm.88 (R.I.P)
Audi 80 vm. 86 2.2i
jos auto on vakio eli ei oo tehny mitää muita suurempia muutoksia. niin sitte se siellä muukkosen sivuilla oleva lastu on hyvä, mutta jos autoa on muuten jo piristetty nii sit pitäs laittaa jo säädettävä lastu. koska se "vakio" lastu ei enää riitä, tai siis se ei anna tehoo niin paljonku ois potentiaalia, joten suosittelen jo suoraan hankkimaan säädettävän ECU yksikön, se on kaikkein varmin ja paras tapa.
Ford Escort 1.8 GT -97
Joo sori.
Nii tota twisteriä meinasin ite seuraavaks tyypätä.
Ei ainakaan voi huonompi olla kuin muut. Completoksella näky olevan tarjouksessa vähän aikaa sitte johonki 50e nurkille.
Ja tosta lastusta sitte niin ite en lähtis mitään lastua heittämään autoon, koska se on sitte siellä etkä muuta voi.
Eli ohjelmoitava moottorin ohjauksen lisäyksikkö on ihan ehdoton.
Saa aina viri asteen mukaan muokattua ohjelmaa ja kun myyt auton niin voit nykästä sen pois.
Muukkonenhan myy tota unichippiä. Eikös se oo ihan ohjausyksikkö?
Vai oliko niillä joku muu moottorinohjausyksikkö myynnissä. En enää muista.
ASD Häkkisellä pyysivät kuitenki asennettuna ja säädettynä 800e aikoinaan. 13hummaa lupasivat lisää.
Ennemmin suosittelen tota perfect poweria mikä omassa autossaki on
Sporttiautohan sitä kauppaa naantalissa.
Asennettuna ja säädettynä joatin 500e pintaa. Ja nyt on tullu tehoja peltisatsin, putkiston ja kartioputsarin avulla n.30heppaa.
Paljoahan ei vakioautoon saa noilla tehtyä, mutta jos sen putsarin ja pellisatsin laitat ja vähän putkistoa niin kai sieltä 15-20heppaa vois takuulla luvata tolla boksilla. Riippuu miten tommonen motti muuten hengittää.
Nii tota twisteriä meinasin ite seuraavaks tyypätä.
Ei ainakaan voi huonompi olla kuin muut. Completoksella näky olevan tarjouksessa vähän aikaa sitte johonki 50e nurkille.
Ja tosta lastusta sitte niin ite en lähtis mitään lastua heittämään autoon, koska se on sitte siellä etkä muuta voi.
Eli ohjelmoitava moottorin ohjauksen lisäyksikkö on ihan ehdoton.
Saa aina viri asteen mukaan muokattua ohjelmaa ja kun myyt auton niin voit nykästä sen pois.
Muukkonenhan myy tota unichippiä. Eikös se oo ihan ohjausyksikkö?
Vai oliko niillä joku muu moottorinohjausyksikkö myynnissä. En enää muista.
ASD Häkkisellä pyysivät kuitenki asennettuna ja säädettynä 800e aikoinaan. 13hummaa lupasivat lisää.
Ennemmin suosittelen tota perfect poweria mikä omassa autossaki on
Sporttiautohan sitä kauppaa naantalissa.
Asennettuna ja säädettynä joatin 500e pintaa. Ja nyt on tullu tehoja peltisatsin, putkiston ja kartioputsarin avulla n.30heppaa.
Paljoahan ei vakioautoon saa noilla tehtyä, mutta jos sen putsarin ja pellisatsin laitat ja vähän putkistoa niin kai sieltä 15-20heppaa vois takuulla luvata tolla boksilla. Riippuu miten tommonen motti muuten hengittää.
Sprinter 319 -15, s400 hybrid -10, Mustang GT cabr. -96
-
- Viestit: 546
- Liittynyt: 07 Helmi 2005 18:53
- Paikkakunta: P-Karjala