Itellähän ois nyt sataselle käyttöä kun meni Ford Escort 1.4i hattupäkki -98:sta kytkin.. Tässä googletellessa huomasin jotta joku sellasta lupaili.. Ja auttamis vimmassani ihan jopa rekisteröidyin tänne
Minähän en autoista oikeastaan mitään tiedä.. Mutta kun tämän ekkerin ensi autokseni ostin amistoverilta, niin siitähän paljastui kaikenlaisia jesariliitoksia. Eräänä päivänä vetelin vähän kaikkia johtoja katsoakseni, jotta mitkä kaikki tulee johtosuojastaan ulos, kun jesarit irtoaa. Niin siinä sitten vetasin ilmanputsarin päällä sijaitsevan - jonkin sortin ilman määrä -anturin johtoja ja sieltähän tuli sitten kynsisaksilla poikki leikatut johton päät suojakumistaan ulos.
Noh.. minä aattelin, jotta "saamarin amistoveri minkä teit!" Noh.. Pistinpä sitten kuorien sitä johtosuojaa ja löysin sieltä ne pari-kolme johtoa ja yhistin ne sitten paikoilleen. Noh.. Siitähän sitten seurasi
JUURIKIN samanlaista auton häiriökäyttäytymistä kuin tämän threadin aiheessakin.
Noh.. aattelinpa sitten että "eipä se amistoveri mikään tyhmä jätkä ookkaan kun oli pistäny johdot poikki" Noh.. Otin sitten ne johdot takasin irti ja piilotin suojamuoviin, jotteivät huollossa mee ja yhistä niitä. Ja auto toimii taas.
Noh.. siinä sitten päättelin jotta kyseinen anturi(tai mikä lie onkaaan) on mennyt joskus rikki ja amistoverini oli päättänyt säästää ja vetässy vain johdot poikki ja jättänyt mötikän paikoilleen. Tai sitten se oli muutenvain todettu turhaksi osaksi - kun autoa korjaillessa yleensä jääkin aina joku mutteri taskun pohjalle, ja auto toimii kuitenkin korjauksen jälkeen paremmin kuin ennen.
Niin sitä tässä vain lähinnä aattelin, että jos ois samanlainen ánturi-jutska siinä saman vuojen ja saman merkin "ihme" autossas, niin ei muutakun johtoa poikki.
