Sivu 3/3
Lähetetty: 23 Loka 2007 18:41
Kirjoittaja crybaby
Lueskelin toss noit juttui,itsellä täysin samaa vikaa noiden keinuvipujen kanssa,2 kuukautta sitten ostin nokka-akselisarjan ja heitin hilut paikalleen,nyt on ja 2kpl keinuista kulunut aivan "paskaks",ainut mitä en itsekkään vaihtanut oli noit kuulapultit
olikos Mondilla minkämerkkiset noit hilppeet ?
Itse en hoksannut kysyä kun tänää kävin liikkeessä esittelemässä noit "loppuunkuluneit keinuvipuja"mut pitää kysästä ku käy seuraavan kerran
Lähetetty: 23 Loka 2007 19:08
Kirjoittaja jaska74
ostitko kenties motonetistä...
nimim: kerran niitä romuja kokeillut...
Lähetetty: 23 Loka 2007 19:39
Kirjoittaja crybaby
en ainakaa tietääkseni

iha paikallisesta varaosa liikkeestä mie ne ostin,alkaa vaan naksuttaa kupoliss pikkuhiljaa ku ei ala toimii,jos sitä vkl taas soveltas jtn jännää,nii tuli mieleen et liikkeessä sanoivat ku katselivat keinuvipua et ilman öljyä poju ajelet,toinen et ei ole öljynpaineita tarpeeksi,kolmanneksi et on liikaa...ota noistaki sit selvää
Lähetetty: 23 Loka 2007 19:47
Kirjoittaja jaska74
kai vaihdoit sen tukkoon karstoittuneen öljyputken samalla siihen nokan viereen...
Lähetetty: 23 Loka 2007 20:58
Kirjoittaja crybaby
jaska74 kirjoitti:kai vaihdoit sen tukkoon karstoittuneen öljyputken samalla siihen nokan viereen...
Juu tottakai,se tuli siinä nokka-akselisarjan mukana,onkos sull tietoo käykö 2.0l ohc kaasarin nokka sit 2.0l is efiin suoraan ?
Lähetetty: 23 Loka 2007 23:36
Kirjoittaja hartza
Tarkistitko että nokka painaa keunuvipua oikeasta kohtaa, esim. kanteen painuneet venttiilit aiheuttavat muuttuneen kosketuskulman ja nokka sekä nostajat eivät ole kovinkaan pitkäikäisiä. Osuuko se voiteluputkesta tuleva öljy oikeaan kohtaan? Paljonko on koneessa öljynpaine?
Tossa vielä juttua ja kuva:
https://www.burtonpower.com/default.asp ... shaft.html
Lähetetty: 24 Loka 2007 16:57
Kirjoittaja jaska74
crybaby kirjoitti:
onkos sull tietoo käykö 2.0l ohc kaasarin nokka sit 2.0l is efiin suoraan ?
periaatteessa käy kyllä, muutama aste niissä on eroa mutta toimivat molemmilla
Lähetetty: 24 Loka 2007 16:58
Kirjoittaja crybaby
hartza kirjoitti:Tarkistitko että nokka painaa keunuvipua oikeasta kohtaa, esim. kanteen painuneet venttiilit aiheuttavat muuttuneen kosketuskulman ja nokka sekä nostajat eivät ole kovinkaan pitkäikäisiä. Osuuko se voiteluputkesta tuleva öljy oikeaan kohtaan? Paljonko on koneessa öljynpaine?
Tossa vielä juttua ja kuva:
https://www.burtonpower.com/default.asp ... shaft.html
Öljynpaine oli kylmällä koneella 2,7,vissiin ok ?
vkl menen tarkistamaan noi loput mitä kirjotit,
Tuli muuten sellanen mieleen et toss kuulamutterissa minkä otin pois ei ollut enää koloa siinä keskellä,ja laitoin siihen sellasen jossa on,ei ainakaa tänää naksuttanu vena.....
Lähetetty: 24 Loka 2007 19:57
Kirjoittaja jaska74
eikös se öljy kulje siitä kuulamutterin reijästä sinne keinuvippasten alle