No mut leijuhan nyt sentään täälläkin vähän kun tuli penkistä ilonen ylläri

EDIT: Jaa sä olitkin jo kerenny jäsenpuolella retostelemaan

Turbon koko/tarve riippuu täysin syötettävästä bensa määrästä... Kyllä tuolla orkkiksellakin alkuun pääsee, kun nostaa ahdot esim. 0.8bar ja katsoo sitten kuinka paljon joutuu bensan syöttöä lisäämään... Ja muistetaan edelleen, että ei se lisääntynyt ilmamäärä siellä koneessa vielä ihmeitä tee, sillä vakio ecu kykenee syöttämään rajalliselle ilmamäärälle bensaa.. Sitä en sit tiedä missä se raja tulee proben kohdalla vastaan, mutta kokeilemalla ja asiaa tutkimalla se varmasti selviää...Sambzonic kirjoitti:Minkäköhänlainen turbo olisi optimi tälle 2,2 koneelle? koska tuo vakio on ehkä vähän turhan pieni
Mun mielestä kannattas kuitenkin valita se turbo sen mukaan mikä on esim tehotavoite/koneen koko ym. Bensamäärästä on vähän vaikea haistella minkä ahtimen sinne laittaisiKessi kirjoitti:Turbon koko/tarve riippuu täysin syötettävästä bensa määrästä... Mukavaa toistaa näitä samoja juttuja, varsinkin silloin, kun ei varsinaisesti edes vastaa kysymykseen![]()
![]()
...
Oli näköjään vähän sekavasti kirjoitettu, mut pointti oli kuitenki se perus asia, et mikäli bensaa kyetään syöttämään vain tietty määrä, ni ei oo mitään järkeä heittää jalkapallon kokosta fööniä, jolloin seokset heittää väkisinki laihalle...Jaakko85 kirjoitti: Mun mielestä kannattas kuitenkin valita se turbo sen mukaan mikä on esim tehotavoite/koneen koko ym. Bensamäärästä on vähän vaikea haistella minkä ahtimen sinne laittaisi
On ilmeisesti kyse pelkästä lastusta..Sambzonic kirjoitti:Nyt löyty todella halpa ECU: http://www.injecttech.com/
Itse ajattelin tilata tuollaisen.. Kiinnostaisiko jotain muutakin lähteä mukaan tilaukseen? Lähettäkää mailia asiasta jos jotakin kiinnostaa...