ford probe
Ajattelin tossa öljyt vaihtaa mutta mitäs mitäs, mihin öljysuodatin on kadonnut? Ei näy sitten yhtikäs missään. Tietoa mistä se mahtaa löytyä tuolta Mistäs mahtaa johtua levoton tyhjäkäynti. Putsasin imusarjan kyljestä löytyvän motin vasemmalta puolelta (en tiedä mikä on) koska myyjä sanoi että sillä rauhottuu mutta ei. Misäs toi pakakaasun kierrätysventtiili mahtaa sijaita?
Edit: öljysuodatin löyty!
Edit: öljysuodatin löyty!
Jos ei mitään kamalaa viritystä oo tekemässä niin joku garrettin kolmonen yli 40mm kompurasiivellä kyllä riittää ainakin reilusti yli 200hv. Pakopesä vähintään se 0.48. Mikä ahdin siinä on vakiona ? Tietysti jos enenmmän meinaa ahtaa niin isompaa pakopesää tai sitten kokonaan isomman kokoluokan ahdin. Voihan siihen tietysti hieman modernimpaakin laittaa.
P.s. Tämä on vaan mutua
P.s. Tämä on vaan mutua
Turbon koko/tarve riippuu täysin syötettävästä bensa määrästä... Kyllä tuolla orkkiksellakin alkuun pääsee, kun nostaa ahdot esim. 0.8bar ja katsoo sitten kuinka paljon joutuu bensan syöttöä lisäämään... Ja muistetaan edelleen, että ei se lisääntynyt ilmamäärä siellä koneessa vielä ihmeitä tee, sillä vakio ecu kykenee syöttämään rajalliselle ilmamäärälle bensaa.. Sitä en sit tiedä missä se raja tulee proben kohdalla vastaan, mutta kokeilemalla ja asiaa tutkimalla se varmasti selviää... Myös isompi välijäähdytin olis poikaa, sillä kuumenee noilla vakioahdoillakin tuo imusarja aikas mukavasti, ja mitä viileämpänä ilma koneeseen saadaan, sitä enemmän irtoo tehoja ...Sambzonic kirjoitti:Minkäköhänlainen turbo olisi optimi tälle 2,2 koneelle? koska tuo vakio on ehkä vähän turhan pieni
Mukavaa toistaa näitä samoja juttuja, varsinkin silloin, kun ei varsinaisesti edes vastaa kysymykseen ...
Nyt löyty todella halpa ECU: http://www.injecttech.com/
Itse ajattelin tilata tuollaisen.. Kiinnostaisiko jotain muutakin lähteä mukaan tilaukseen? Lähettäkää mailia asiasta jos jotakin kiinnostaa...
Itse ajattelin tilata tuollaisen.. Kiinnostaisiko jotain muutakin lähteä mukaan tilaukseen? Lähettäkää mailia asiasta jos jotakin kiinnostaa...
Mun mielestä kannattas kuitenkin valita se turbo sen mukaan mikä on esim tehotavoite/koneen koko ym. Bensamäärästä on vähän vaikea haistella minkä ahtimen sinne laittaisiKessi kirjoitti:Turbon koko/tarve riippuu täysin syötettävästä bensa määrästä... Mukavaa toistaa näitä samoja juttuja, varsinkin silloin, kun ei varsinaisesti edes vastaa kysymykseen ...
Oli näköjään vähän sekavasti kirjoitettu, mut pointti oli kuitenki se perus asia, et mikäli bensaa kyetään syöttämään vain tietty määrä, ni ei oo mitään järkeä heittää jalkapallon kokosta fööniä, jolloin seokset heittää väkisinki laihalle... Eli kun kasvattaa turboa, täytyy se mehupuolikin hoitaa riittäväksi... Mutta joo... Olen hiljaa...Jaakko85 kirjoitti: Mun mielestä kannattas kuitenkin valita se turbo sen mukaan mikä on esim tehotavoite/koneen koko ym. Bensamäärästä on vähän vaikea haistella minkä ahtimen sinne laittaisi
On ilmeisesti kyse pelkästä lastusta.. En sen tarkemmin tullu lukeneeks.. Mutta tuo lastuhan se olennaisin osa siellä ecun sisällä onkin. Ja silloin tuo toimii varmasti kiitettävästi, mikäli muut mutokset ovat kutakuinkin samoja, kuin esimerkki-autossa..Sambzonic kirjoitti:Nyt löyty todella halpa ECU: http://www.injecttech.com/
Itse ajattelin tilata tuollaisen.. Kiinnostaisiko jotain muutakin lähteä mukaan tilaukseen? Lähettäkää mailia asiasta jos jotakin kiinnostaa...