Ookko sää J. itte?tdci kirjoitti:Täytyypä tulla jakamaan myös ....
Kunhan vaan ajattelin ääneen...

Tinde haistoi juuri saman kuin minäkin...Tinde kirjoitti: Ookko sää J. itte?
Itelle tuli tuo sama mieleen, ei tosin ihan noin kärjistetysti, mutta kuitenkin.. Montakertaa nuo 1-2 työläisen/omistajan pyörittämät pajat ovat varsin sisäänlämpeävää sorttia, eli kunnioitetaan pitkiä asiakas suhteita ja satunnaiselle palvelun kaipaajalle haistatellaan, tai vähintäänkin muuten palvellaan varsin töykeästi...pikku-matti kirjoitti:Kyllä sieltä varmasti joku saa hyvääkin palvelua, tämmöinen lippispäinen vesseli nyt näytti vaan olevan sitä asiakastyyppiä jota kyseisessä putkassa ei tarvita![]()
![]()
Tuohon voisi heittää palikan toisenpuolen... Eli jos on vakioasiakaskunta jo valmiiksi "liian" iso, eli ei aika riitä, niin tällöinhän ei mielellään halua enää lisää porukkaa palveltavakseen, eli taas pätee kysynnän ja tarjonnan lakiMr_Who kirjoitti:Näin yleisesti ottaen asiakassuhteet ovat tärkein osa palveluammattia(no yleensä), jos yhteys asiakkaaseen/asiakkaisiin ei pelaa, niin ei pelaa firmakaan kovin pitkään(ainakin pienemmät firmat, tai saattavathan ne pelata, mutta ei niin paljon asiakkaita, tai ainakaan niitä, joilla on huonoja kokemuksia jostakin tietystä korjaamosta), koska negatiivinen maine leviää aika nopeesti ja asiakkaiden varassahan firmat yleensä pyörii hyvin pitkälti. Jos on asiakkaalle kettumainen, niin ei varmasti sama sälli tule enää uudelleen autoa, tai jotakin muuta kulkinetta sinne huoltamaan(jos ei ole pakko), kun kerran on korjaamot kyseessä. Ja se jos mikä on huonoa mainetta firmalle/yritykselle(vai liekkö sama asia molemmat). Eli jos ei osata asiakassuhteita hoitaa kunnolla, niin ei oikein liikemaailmassa pärjää semmosella asenteella.
Piti avautua.
Tähän pakko kommentoida vaikka vanha onkin jo, omat kokemukset tuosta Konalan Automaasta vähemmän mairittelevat, jättivät erään kärryn hengenvaaralliseen kuntoon huollon jälkeen, omaa autoa käyttänyt muutaman kerran takuuasioiden tiimoilta ja vähän niin ja näin ollut lopputulos -> mä vien jatkossa hoppani muualle. Toisaalta, mitä nyt voi pököttihuollolta vaatiakaanHoppa72 kirjoitti:Oma Focus meni hoitoon uuteen Ford huoltopisteeseen. Automaa Konalassa ajan sai nopeasti ja aikataulu/kustannusarviokin piti. Käy kattoo http://www.automaa.fi
En ole tuon jälkeen ollut foorumilla, mä kun ymmärrän autoista tasan en yhtään mitään.Tinde kirjoitti: Ookko sää J. itte?
Ihan pakko sanoa myös, että ei kaikki naiset ole sellaisia, että ne ovat ostettavissa kehumaan jotain paikkaaVolmari kirjoitti:repesin kun tossa välissä oli noi pari kirjoittajaa kehuivat jormakkaa..
ja melkein samanlainen teksti. kirjoitustyyli samanlainen..
tainnu joku jormakan lähituttava vain kirjoitella kun alkanu puskaradio hänen surkeasta palvelusta kiertämään...
Tuosta tuli mieleeni että vieläkös korjaamoja sitoo 30% sääntö eli arviosta ei mennä yli kuin max 30% ilman asiakkaan suostumustaEve kirjoitti: Ihan pakko sanoa myös, että ei kaikki naiset ole sellaisia, että ne ovat ostettavissa kehumaan jotain paikkaaMä en kehu jos mulla ei ole siitä hyvää sanottavaa.
ja tällä hetkellä ei todellakaan ole mitään hyvää sanottavaa.
Auto seisoi huollossa lähes 2 viikkoa, hinta arvio oli noin 100 euron luokkaa. Kun mitään ei alkanut kuulumaan, soitin ja kyselin autosta niin totesi sen olevan valmis ja hinta yhteensä 970 euroaOlivat tehneet mitä halusivat kysymättä minulta. Kun totesin etten maksa mitä en ole tilannut, niin suuttui ja sanoi tekevänsä autoon ihan mitä säätöjä tahtoo tehdä. Nyt auto ei kulje ollenkaan vaikka se vika onkin korjattu miksi sen sinne vein ja mistä loppu peleissä maksoinkin.
Kuluttaja-asiamies on jo asiassa mukana ja poliisille rikosilmoitus tehty. Fordin aluepäällikkö on viemässä niiltä viimeinkin fordin merkkihuolto oikeuksia 8) Kannattaa Jormakankin miettiä kenelle alkaa ruttuilemaankaikki naiset kun eivät ole huijattavissa
En tiedä mikä tuota korjaamoa koskee, ei ilmeisesti mikään suomen lakiRegu kirjoitti:Tuosta tuli mieleeni että vieläkös korjaamoja sitoo 30% sääntö eli arviosta ei mennä yli kuin max 30% ilman asiakkaan suostumusta
Mulle Fordin aluepäällikkö totesi, että nyt alkaa olemaan tarpeeksi aineistoa kasassa Jormakkaa vastaan. Joten kohta saa puttipaja korjata viimeinkin ajan kanssa niitä romuja jotka pihassa on seisoneet kaikki 7 vuotta jotka me siellä asioitiin.pikku-matti kirjoitti:Ai nyt on alkanut Fordia kiinnostamaan myös ks. putkan toiminta. Silloin kun itse tuohon paikkaan sekaannuin ja ilmoitin asiasta fordille ei heitä asia kiinnostanut.
Näinhän tää tietenkin on, toi Jormakan korjaamo on mun kaikista lähin Ford-korjaamo, ikinä en oo käyny enkä toista kertaa mene......tossa Even jutussa mua vähän mietityttää se, että miten 100 €:n huoltoo(arvio) tehdään/odotetaan 2 viikkoa, ku se pitäis mennä melkein odottaessa, siis silloin jos asiat luistaa normaalisti.lapazu kirjoitti:Jos asiasta on tulossa ihan oikea rikosasia ja muutenkin puidaan henkilöihin liittyviä asioita, kannattaa niin asiaan liittyvien ja liittymättömienkin noudattaa kommenteissaan rauhallista linjaa, että oma oikeusturva ei vaarannu. Nettikään kun ei ole lainsuojaton....