Sopiva rakentelu kone?

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
TeRoK
Moderaattori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TeRoK »

Eikös mustangin koneet olekin kolmella pakokanavalla.
Ainakin jotkut on mustangin kansia vaihdelleet kölniläisiin siitä syystä.
Imupuoli vaan oln kuulemma vehkeestä.
Sprinter 319 -15, s400 hybrid -10, Mustang GT cabr. -96
markkul
Viesti:

Viesti Kirjoittaja markkul »

Asia taisi muuten olla juuri näin. Eli ei sitten kun Ameriikan Keltaistapörssiä selaamaan, jos sieltä löytyisi kannet.

2,8:n yksi tyyppivika on myös jakopään hammasvälitys. Vakiossa on bakeliittia (tai jotain muovia) se nokan hammaspyörä. Siitä kuulemma saattaa kesisä se pinta pois. Tilalle saa teräspyörän (tai koko metallia kuitenkin). Suomessa hinta vaan on aika kova. Itse meinasin ostaa Mustangiin tarkoitetun EBaysta, hinta olisi ollut muutaman kympin, mutta sitten suunitelmat vaihtuivat.
country sedan

Viesti Kirjoittaja country sedan »

markkul kirjoitti:Asia taisi muuten olla juuri näin. Eli ei sitten kun Ameriikan Keltaistapörssiä selaamaan, jos sieltä löytyisi kannet.

2,8:n yksi tyyppivika on myös jakopään hammasvälitys. Vakiossa on bakeliittia (tai jotain muovia) se nokan hammaspyörä. Siitä kuulemma saattaa kesisä se pinta pois. Tilalle saa teräspyörän (tai koko metallia kuitenkin). Suomessa hinta vaan on aika kova. Itse meinasin ostaa Mustangiin tarkoitetun EBaysta, hinta olisi ollut muutaman kympin, mutta sitten suunitelmat vaihtuivat.
Racers Placen kautta Comp Cams'in rattaat makso 100€ pintaan keväällä kun tilasin. Toimitus kesti reilun viikon.
NiceMan
Moderaattori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja NiceMan »

henu kirjoitti: mulla se on ainakii tämän näköinen paketti

http://airfoto.fujikuvat.fi/design/SYST ... putimage=1
Tuolainen juurikin, hyvä että ei itse tarvitse kuvia käydä napsimassa :D
Ford Taunus Coupe 2.0i Turbo 1975 (Projekti)
Jeep Wagoneer 4x4 Monster PickUp 1974 (Myyty)
Ford Scorpio Cosworth STW 1995 (Laatikkona)
Ford Mondeo EcoBoost 2.0 2011 (Käyttis)
https://www.theniceman.com/coppermine/
henu

Viesti Kirjoittaja henu »

NiceMan kirjoitti: Tuolainen juurikin, hyvä että ei itse tarvitse kuvia käydä napsimassa :D
itsellä näillänäkymin menossa tuo johonkii taunuksen koriin (kuha löytyis se hyvä kori :roll: )...mut tulee muuten aikapaljon tavaraa ton paketin mukana et suosittelen hommaamaan jos hinta on kohillaan
markkul
Viesti:

Viesti Kirjoittaja markkul »

Tuli vaan mieleen, että minkä ikäseen autoon konettä oltiin hakemassa? Jos on vähäpäästöinen, niin se rajoittaa pikkasen!

Eli silloin V6 malleista ei käy kuin Scorpiosta löytyvät ja Sierran 2,9. Perjaatteessa Sierran 2,8 käy jos siihen laittaa Scorparin osat ja KATin, jolloin kyse on samasta moottorista.
Vastaa Viestiin