Sivu 2/2
Lähetetty: 31 Tammi 2006 22:13
Kirjoittaja AnttiR
Janska kirjoitti:
Mutta eikös rs turboon saa ainakin lastun hommattua? Siinäkin mekaaninen ke-jetronic...ilmeisesti sillä hoidetaan vaan tuo ahtopaineiden rajoitus?
xr3i:ssä on k-jetronic, rs turbossa on ke-jetronic ja siihe saa hommattua sen lastun mutta se on juuri kuten sanoit niin sitä varten että saa ahtopainetta isommaksi.
Lähetetty: 31 Tammi 2006 22:52
Kirjoittaja JesseT
Niin, jos tarkkoja ollaan, niin RST:n KE-jettiin ai saa mitään lastuja laitettua kun ei siellä ole mitään digitaalista. Lastun voi sen sijaan laitta RST:n ESC-II boksiin joka ohjaa sytytystä ahtopaineita. Kaksi erillistä järjestelmää, eli lastulla ei saa mitään muutosta polttoaineensyöttöön.
Lähetetty: 01 Helmi 2006 17:52
Kirjoittaja Janska
JesseT kirjoitti:Niin, jos tarkkoja ollaan, niin RST:n KE-jettiin ai saa mitään lastuja laitettua kun ei siellä ole mitään digitaalista. Lastun voi sen sijaan laitta RST:n ESC-II boksiin joka ohjaa sytytystä ahtopaineita. Kaksi erillistä järjestelmää, eli lastulla ei saa mitään muutosta polttoaineensyöttöön.
Juurikin tätä tarkoitin....polttoaineen syöttöön ei vaikuta tietenkään.
Lähetetty: 02 Helmi 2006 14:43
Kirjoittaja Henna
Siis ei juma.... voiko joku tosissaan kuvitella et vakio kestäis kovinkin kauan.

En minäkään kuvittelis vaikken pahemmin turboista ymmärrä.
Ja jos se vihellys siinä niin tärkeää ja kivankuuloista niin ainahan voi ostaa vaikka sellaisen putkenpään mistä kuuluu vihellys, ei varmaan paljon maksa.

Lähetetty: 04 Helmi 2006 07:33
Kirjoittaja lepakko
Henna kirjoitti:Siis ei juma.... voiko joku tosissaan kuvitella et vakio kestäis kovinkin kauan.

En minäkään kuvittelis vaikken pahemmin turboista ymmärrä.
Ja jos se vihellys siinä niin tärkeää ja kivankuuloista niin ainahan voi ostaa vaikka sellaisen putkenpään mistä kuuluu vihellys, ei varmaan paljon maksa.

no niin justiinsa
Lähetetty: 07 Helmi 2006 13:50
Kirjoittaja Toniska
Henna kirjoitti:Siis ei juma.... voiko joku tosissaan kuvitella et vakio kestäis kovinkin kauan.

En minäkään kuvittelis vaikken pahemmin turboista ymmärrä.
Ja jos se vihellys siinä niin tärkeää ja kivankuuloista niin ainahan voi ostaa vaikka sellaisen putkenpään mistä kuuluu vihellys, ei varmaan paljon maksa.

Kaveri osti tommosen golffiin ihan vittuuttaan ku oli niin halpa
Kyl TURBO viheltää

oisko hinta ollu jottain parikymppii.....
ennemmin kyl käytettyn 200e turbo ku uutenas 20e turbotuningdumbbiputkenpää......
Lähetetty: 07 Helmi 2006 16:52
Kirjoittaja K.S.