Sivu 2/2

Lähetetty: 31 Tammi 2006 22:13
Kirjoittaja AnttiR
Janska kirjoitti: Mutta eikös rs turboon saa ainakin lastun hommattua? Siinäkin mekaaninen ke-jetronic...ilmeisesti sillä hoidetaan vaan tuo ahtopaineiden rajoitus?
xr3i:ssä on k-jetronic, rs turbossa on ke-jetronic ja siihe saa hommattua sen lastun mutta se on juuri kuten sanoit niin sitä varten että saa ahtopainetta isommaksi.

Lähetetty: 31 Tammi 2006 22:52
Kirjoittaja JesseT
Niin, jos tarkkoja ollaan, niin RST:n KE-jettiin ai saa mitään lastuja laitettua kun ei siellä ole mitään digitaalista. Lastun voi sen sijaan laitta RST:n ESC-II boksiin joka ohjaa sytytystä ahtopaineita. Kaksi erillistä järjestelmää, eli lastulla ei saa mitään muutosta polttoaineensyöttöön.

Lähetetty: 01 Helmi 2006 17:52
Kirjoittaja Janska
JesseT kirjoitti:Niin, jos tarkkoja ollaan, niin RST:n KE-jettiin ai saa mitään lastuja laitettua kun ei siellä ole mitään digitaalista. Lastun voi sen sijaan laitta RST:n ESC-II boksiin joka ohjaa sytytystä ahtopaineita. Kaksi erillistä järjestelmää, eli lastulla ei saa mitään muutosta polttoaineensyöttöön.
Juurikin tätä tarkoitin....polttoaineen syöttöön ei vaikuta tietenkään.

Lähetetty: 02 Helmi 2006 14:43
Kirjoittaja Henna
Siis ei juma.... voiko joku tosissaan kuvitella et vakio kestäis kovinkin kauan. :shock: En minäkään kuvittelis vaikken pahemmin turboista ymmärrä.

Ja jos se vihellys siinä niin tärkeää ja kivankuuloista niin ainahan voi ostaa vaikka sellaisen putkenpään mistä kuuluu vihellys, ei varmaan paljon maksa. :twisted:

Lähetetty: 04 Helmi 2006 07:33
Kirjoittaja lepakko
Henna kirjoitti:Siis ei juma.... voiko joku tosissaan kuvitella et vakio kestäis kovinkin kauan. :shock: En minäkään kuvittelis vaikken pahemmin turboista ymmärrä.

Ja jos se vihellys siinä niin tärkeää ja kivankuuloista niin ainahan voi ostaa vaikka sellaisen putkenpään mistä kuuluu vihellys, ei varmaan paljon maksa. :twisted:
no niin justiinsa

Lähetetty: 07 Helmi 2006 13:50
Kirjoittaja Toniska
Henna kirjoitti:Siis ei juma.... voiko joku tosissaan kuvitella et vakio kestäis kovinkin kauan. :shock: En minäkään kuvittelis vaikken pahemmin turboista ymmärrä.

Ja jos se vihellys siinä niin tärkeää ja kivankuuloista niin ainahan voi ostaa vaikka sellaisen putkenpään mistä kuuluu vihellys, ei varmaan paljon maksa. :twisted:

Kaveri osti tommosen golffiin ihan vittuuttaan ku oli niin halpa :lol: :lol:
Kyl TURBO viheltää :lol: :lol: oisko hinta ollu jottain parikymppii.....
ennemmin kyl käytettyn 200e turbo ku uutenas 20e turbotuningdumbbiputkenpää......

Lähetetty: 07 Helmi 2006 16:52
Kirjoittaja K.S.
stefa82 kirjoitti:joo tarvis saaha joku 200hp ja paineet oli joku 1.5 sit hajos
:lol: :lol: :lol: :lol: