Sivu 2/2

Lähetetty: 19 Marras 2006 15:37
Kirjoittaja mkIII
Tällä hetkellä mua eniten arveluttaa siinä asennuksessa se että en tiedä yhtään miten paljon joutuu sähköjen kanssa pelaamaan. Etenkin sinne sulakerasiaan. Auto on kuitenki -81 mk3 1.3 cvh. Siinä on nyt (epäilisin) noin 100hv, joten toisiko tuo EFI siihen enää mitään suurempaa muutosta, siis vakiona? Kertokaapa ihmeessä jos joku on suorittanut vaihdon kaasari cvh:hon, tai jos omaa varmaa tietoa.

Nykyiset muutokset on:
kone 1.6 cvh (0,5 ylikoko)
kansi madallettu 1mm
cvh22 nokka
säädettävä nokkapyörä
kevennetty vauhtipyörä
peltisarja + 2" simons putki
kaastuttimena kaks kurkkunen weber,eli ilmeisesti 1.6 vakio kaasutin. Oiskohan se joku DMTL34...

Kone on iha kiva noin käyttiksenä ja ekana koneena minkä olen koskaan rakentanut..

Lähetetty: 19 Marras 2006 20:14
Kirjoittaja Krisse
No jos tollasia muutoksia on jo koneeseen tehty ja seuraavaksi halutaan lisää soppaa tarjoilla niin mun mielestä fiksuimmat vaihtoehdot on joko tuplakaasarit tai sitten Megasquirt tai joku muu 'viritysruisku'.

En näe suuren suurta järjen häivää vaihtaa viritettyyn koneeseen vakiokaasarin tilalle vakioruiskua.

Lähetetty: 23 Marras 2006 04:54
Kirjoittaja nalle_^
joo ei vakio ruisku siinä enään auta muuta kun kuluttaan rahaaa niin kun krisse sano tuplakaasari tai viritys ruisku kehiin ja turboa kannattais harkita sillä eskon vakio cvh:kin kestää n: 0.7 bar painenn sillä sais autosta kaikki irti ja mielellään viel 0,5'' isompi putkisto jos meinaa turbottaa niin on virtaukset taattu saattaa riittää toi 2'' kin eikä ole mahdoton homma toi vaihtaa ruiskuks itelläni vm -91 matalapuristeinen kone paikalla mk 3 sessa ja ollut myös ruiskulla vaihdoin sittemin tupla kaasarit mut netistä pitäs löytyy sähkö taulukoita josta kattoo noita