Lähetetty: 19 Marras 2006 15:37
Tällä hetkellä mua eniten arveluttaa siinä asennuksessa se että en tiedä yhtään miten paljon joutuu sähköjen kanssa pelaamaan. Etenkin sinne sulakerasiaan. Auto on kuitenki -81 mk3 1.3 cvh. Siinä on nyt (epäilisin) noin 100hv, joten toisiko tuo EFI siihen enää mitään suurempaa muutosta, siis vakiona? Kertokaapa ihmeessä jos joku on suorittanut vaihdon kaasari cvh:hon, tai jos omaa varmaa tietoa.
Nykyiset muutokset on:
kone 1.6 cvh (0,5 ylikoko)
kansi madallettu 1mm
cvh22 nokka
säädettävä nokkapyörä
kevennetty vauhtipyörä
peltisarja + 2" simons putki
kaastuttimena kaks kurkkunen weber,eli ilmeisesti 1.6 vakio kaasutin. Oiskohan se joku DMTL34...
Kone on iha kiva noin käyttiksenä ja ekana koneena minkä olen koskaan rakentanut..
Nykyiset muutokset on:
kone 1.6 cvh (0,5 ylikoko)
kansi madallettu 1mm
cvh22 nokka
säädettävä nokkapyörä
kevennetty vauhtipyörä
peltisarja + 2" simons putki
kaastuttimena kaks kurkkunen weber,eli ilmeisesti 1.6 vakio kaasutin. Oiskohan se joku DMTL34...
Kone on iha kiva noin käyttiksenä ja ekana koneena minkä olen koskaan rakentanut..