
Ensimmäinen virikone tekeillä
Joo moottori seisonut pirun monta kuukautta koulun ja rahan takia
Nyt tuli vaan prkl moinen turbo kuumme. Niin mitä pitäs tehä?
Pystyykö/kannattaako laitaa vakio mäntien kanssa turboa. Mitä pitäs pitäs tehä männille,puristuksille ja ne paineet. Lueskelin just tota turbo juttua ja ei ihan mahottomalta tunnostanut.
Kesän kun keräis rahaa niin saattas saaha koneen valmiiksi
Nyt tuli vaan prkl moinen turbo kuumme. Niin mitä pitäs tehä?
Pystyykö/kannattaako laitaa vakio mäntien kanssa turboa. Mitä pitäs pitäs tehä männille,puristuksille ja ne paineet. Lueskelin just tota turbo juttua ja ei ihan mahottomalta tunnostanut.
Kesän kun keräis rahaa niin saattas saaha koneen valmiiksi
Ford escort mk2 2.0 77, Taunus 1.6 ohc 79 ja lepo sorsa 85
Itsekin piti ensin tehdä 1.6l vapari virikone Cortinaan. No perkele, nyt on tulossa turboa ja varmaankin sitten loppujenlopuks 2.0l 
Vakiomännistä voi sorvata tavaraa pois laelta. Puristukset varmaan pitäis saada johonkin 7.5:1? Eihän nuo vakkarimännät tietysti hirmu paineita kestä, mutta luulis jotain alle baarin kestävän kuitenkin "normi"ajossa?
Itsellä alkaa tuo koneen rakennus syksyllä koululla, saan siitä tehtyä päättötyön sitten

Vakiomännistä voi sorvata tavaraa pois laelta. Puristukset varmaan pitäis saada johonkin 7.5:1? Eihän nuo vakkarimännät tietysti hirmu paineita kestä, mutta luulis jotain alle baarin kestävän kuitenkin "normi"ajossa?
Itsellä alkaa tuo koneen rakennus syksyllä koululla, saan siitä tehtyä päättötyön sitten

Sodat sodittu
Ford Cortina -71
Ford Cortina -71
Okei, hyvä että selvensit 
Edit: Mikä on 2.0l vakiomännän lakikorkeus? Entä mikä on vakiopalotilan koko?

Edit: Mikä on 2.0l vakiomännän lakikorkeus? Entä mikä on vakiopalotilan koko?
Sodat sodittu
Ford Cortina -71
Ford Cortina -71