Sivu 2/2
					
				
				Lähetetty: 08 Helmi 2006 01:14
				Kirjoittaja mr.oohoosee
				130-140 korkeintaan!
pelkästä peltisarjasta oo paskankaa hyötyä.
			 
			
					
				
				Lähetetty: 08 Helmi 2006 19:48
				Kirjoittaja Samu
				suunnitelmat muuttu penkitetää seuraavan kerran turbon kera kesällä kaikki osat on jo suurinpiirtein hankittu enää puuttuu cooleri ja jotaa pientä...:)penkitys menee kesää..
			 
			
					
				
				Lähetetty: 08 Helmi 2006 20:09
				Kirjoittaja s.o.h.c
				mr.oohoosee kirjoitti:130-140 korkeintaan!
pelkästä peltisarjasta oo paskankaa hyötyä.
Tuollaset lukemat repii 1.6ohc:stakin 

 
			 
			
					
				
				Lähetetty: 08 Helmi 2006 20:15
				Kirjoittaja Sultzi
				Niin juuri! 

 Tai katotaan mitä irtoaa lopulta 

 
			 
			
					
				
				Lähetetty: 09 Helmi 2006 00:07
				Kirjoittaja mr.oohoosee
				s.o.h.c kirjoitti:
Tuollaset lukemat repii 1.6ohc:stakin 

 
tietysti riippuu millä osilla.
 
			 
			
					
				
				Lähetetty: 09 Helmi 2006 00:23
				Kirjoittaja s.o.h.c
				mr.oohoosee kirjoitti:
tietysti riippuu millä osilla.
Portattu/laskettu kansi muotoilluilla vakio venoilla, puristussuhde 11.2:1, 40tuplat 34 kurkuilla, piper:n bp285 nokka, martelius XL peltisarja, 5kg vauhtipyörä, 2,5"putki, Crane xr700 sytkä. Ja tohon päästiin.
Tällähetkellä aivan muut projektit käynnissä ja nyt rakennetaan 2.0 pataa vastaavilla osilla. Taidot loppu ja 1.6:sesta en saanut 137hv enempää ulos. Tuo nykyinen kansi heitetään 2-litrasen päälle nyt, tosin venttiilit vaihtuu GP1 malleihin.
 
			 
			
					
				
				Lähetetty: 09 Helmi 2006 00:31
				Kirjoittaja mr.oohoosee
				katotaan nyt mihin sun taidot riittää tällä kertaa.
paljonko itte arvelet saavas ulos?
			 
			
					
				
				Lähetetty: 09 Helmi 2006 00:33
				Kirjoittaja s.o.h.c
				mr.oohoosee kirjoitti:katotaan nyt mihin sun taidot riittää tällä kertaa.
paljonko itte arvelet saavas ulos?
no jaa.. jos 160 saan niin hyvä. Tuplat varmaan alkaa käymään pieneksi.
Ei odoteta liikaa niin ei tule pettymyksiä 

 
			 
			
					
				
				Lähetetty: 09 Helmi 2006 00:35
				Kirjoittaja mr.oohoosee
				no tuo vois olla aika realistinen arvio.
			 
			
					
				
				Lähetetty: 17 Maalis 2006 15:59
				Kirjoittaja _sierraracing_
				en tiä kuuluuko tämä tänne mutten löytäny sopivampaa paikkaakaan eli:
Mulla on sierra 1.6ohc vm88 neljävaihteisella laatikolla.
Kakkosvaihde ei toimi oiken yhtään (joskus  menee päälle).
Eli nyt olisi laatikon vaihto edessä.
Tietääkö kukaan sopiiko viisi vaihteinen sierran laatikko suoraan tuohon vai pitääkö jtn muokata? Jos pitää niin mitä??
Kiitos vastauksistanne
  

 
			 
			
					
				
				Lähetetty: 17 Maalis 2006 17:07
				Kirjoittaja jaska74
				sopii jos vaihdat kardaanin samalla
			 
			
					
				
				Lähetetty: 17 Maalis 2006 17:24
				Kirjoittaja turbiiniriesa
				ja muistaakseni pooreja kytkinlevyssä pari(tai jotain) vähemmän>caprista löytyy levy sopivalla halkasijallaja  poorimäärällä tohon 1,6:sen asetelmaan.
korjatkaa jos muistan noi ylläolevat väärin  

 
			 
			
					
				
				Lähetetty: 17 Maalis 2006 18:04
				Kirjoittaja Jaakko85
				1600 caprista löytyy 23urainen 190mm levy.
e: Ja löytyy motonetin luettelosta sierraankin samalla numerolla tuo levy..
			 
			
					
				
				Lähetetty: 17 Maalis 2006 18:19
				Kirjoittaja turbiiniriesa
				ok joo sorry muistelin väärin
 
 
itellä josku vuonna 1 ja 2 olikin prokkis jossa jäi 4-lovinen loota ja koneeksi tuli 2.0 vanhan 1,6:sen tilalle.auto oli -86 sierra 1,6> 4-lovisella lootalla(karvalakkimalli).
olikohan se sit toiste päin 

 no kuitenkin toi asia kannatta kuitenkin tarkastaa.siinä prokkiksessa muistaakseni olisin tarvinnu toisen kykälevyn,ku kytkinasetelma olis jääny vanha.en nyt vaan muista,et oliko se asetelma 1,6 vai 2,0 koneesta 

 
			 
			
					
				
				Lähetetty: 17 Maalis 2006 18:26
				Kirjoittaja Jaakko85
				Eikös siinä 4vaihteisessa ole 20urainen kytkinakseli 190mm levyllä (1.6l)
5vaihteisia sitten on 23uraisella akselilla ja kytkinlevyjä löytyy 190mm sekä 215mm versioina (23uraa)? Eli jos laitetaan 5vaihteinen loota "pienen" 4vaihteisen tilalle niin vaihdetaan samalla kytkinlevy 23uraiseen asetelmaan sopivalla koolla (190/215mm).. Näin sen kait pitäisi mennä?
Eli ethän muistanut mitään väärin  

 
			 
			
					
				
				Lähetetty: 17 Maalis 2006 20:16
				Kirjoittaja turbiiniriesa
				Jaakko85 kirjoitti:Eikös siinä 4vaihteisessa ole 20urainen kytkinakseli 190mm levyllä (1.6l)
5vaihteisia sitten on 23uraisella akselilla ja kytkinlevyjä löytyy 190mm sekä 215mm versioina (23uraa)? Eli jos laitetaan 5vaihteinen loota "pienen" 4vaihteisen tilalle niin vaihdetaan samalla kytkinlevy 23uraiseen asetelmaan sopivalla koolla (190/215mm).. Näin sen kait pitäisi mennä?
Eli ethän muistanut mitään väärin  

 
voi olla...nyt pienet ottaneena en  viitti ruveta miettiin,mut jos ok.niin toivittavasti jollekin uudelle hyötyä.
sitä mä näillä omilla kommenteilla ainoastaan haen,et joku fordisti sais näistä jotain itelleen  
 
saa korjata ku tarvetta...
 
			 
			
					
				
				Lähetetty: 18 Maalis 2006 14:02
				Kirjoittaja _sierraracing_
				selvä...emme ala sitten ainakaan näillä näkymin 5vaihteista laittaan että tyydymme nelivaihteiseen. 
