Sivu 2/2
Lähetetty: 22 Syys 2005 15:31
Kirjoittaja Jubi
Osa tuli, mut kuis ihmeessä sen osan saa irti?? Yritin irroittaa sen kokonaan aluslevyineen kaikkineen korista mut ei lähde.. Se on korissa kahdella ruuvilla kiinni ja ne on nii perkeleen tiukassa ja toista on joku jo yrittäny nylpätä auki sillä seurauksella että se on jo vähä pyöristyny.. Ja siihen pelkkää osaan ei ollu sopivaa hylsyä.. Minkähän kokoinen siihen kävis?
Miten ootte ottanu sen irti?
Lähetetty: 22 Syys 2005 15:34
Kirjoittaja janzamar
akkupora käyntiin..
ja ..mikä hylsy? en tajua,kun en näe,..eikö noi ole vaan liittimellä?
Lähetetty: 22 Syys 2005 16:21
Kirjoittaja Jubi
janzamar kirjoitti:akkupora käyntiin..
ja ..mikä hylsy? en tajua,kun en näe,..eikö noi ole vaan liittimellä?
Ei sovi akkupora..

Siis se osa mikä pitäis vaihtaa nii se on kiinni sellasessa muovisessa aluslevyssä joka on kiinni kahdella ruuvilla korissa.. Ja se osa on kahdella ruuvilla kiinni siinä aluslevyssä ja ne ruuvit aukee helevetin pienellä hylsyllä..
Kyl on vaikee selittää..

Mut toivottavasti löytyis joku joka ois ton homman tehny ja muistais vielä..

Lähetetty: 22 Syys 2005 17:21
Kirjoittaja jone
no kokeile ennen ku irotat sitä vanhaa et lähteekö käyntii tällä uudella osalla niin et turhaan vaihda jos ei siinä vika..

Minä porasin ne ruuvinkannat sieltä pois kun oli niin ruosteessa et meni kanta pyöreeks..
Lähetetty: 22 Syys 2005 17:23
Kirjoittaja Jaakko85
ja muista ettet kärväytä sitä sillain ettet laita sitä lämmönjohtamiseen tarkoitettua tahnaa siihen motuuliin.
Lähetetty: 22 Syys 2005 19:28
Kirjoittaja TeRoK
Joo ei varmaan kannata kauaa käytellä irrallaan.
Lähetetty: 23 Syys 2005 11:40
Kirjoittaja Jubi
Joo.. Kokeiltu on.. Ei lähde vieläkää käyntiin

Yks huoltomies epäili, että vika ois kampiakselin asentotunnistimessa..??
Lähetetty: 23 Syys 2005 11:49
Kirjoittaja Jaakko85
Jubi kirjoitti:Joo.. Kokeiltu on.. Ei lähde vieläkää käyntiin

Yks huoltomies epäili, että vika ois kampiakselin asentotunnistimessa..??
Niinhän tuossa aikasemminkin sitä jotkut epäillyt, eli se vaihtoon.
Lähetetty: 23 Syys 2005 13:07
Kirjoittaja jone
näköjään samassa järjestyksessä meet ku minäki..
Oireiliko tuo aiemmin silleen et ei lähteny tietyssä lämpötilassa käyntiin eli jossaki 40-50 asteessa.. kuumana ja kylmänä kyllä hyvin..?
Lähetetty: 23 Syys 2005 16:25
Kirjoittaja Jubi
Just.. Ei oireillu mitenkää eilen..
Onkohan kalliski remppa ny toi?

Lähetetty: 23 Syys 2005 16:54
Kirjoittaja jone
Taisin maksaa 15e+postikulut tosta asentoanturista.. Uuden hintaa en tiedä..

Lähetetty: 23 Syys 2005 17:49
Kirjoittaja TeRoK
Siitäkin kannattaa johdot mittailla ensin, että ovat ok. Ettei tuu turhaan taas ostettua.
Joo ei se varmaan ainakaan enempää 20euroa maksa.
Jos foortilta haet niin tommosella finis numerolla pitäs löytyä:
6859701 Anturi-Kampiakselin ajoitus (CPS) Dohc 8V
Lähetetty: 05 Loka 2005 08:44
Kirjoittaja Jubi
Jeps..
Tänä aamuna käytetty kampiakselin anturi paikalleen ja auto lähti suoraan käyntiin..

kännistys
Lähetetty: 05 Loka 2005 22:32
Kirjoittaja Jumpula89
varmaan kampiakselin asentotunnistimen johto irti.
mulla oli sama ongelma...
Lähetetty: 26 Syys 2007 15:28
Kirjoittaja Artery
Siis onko startin yläpuolella (eli öljynputsarin alapuolella) oleva pieni musta mötikkä juurikin tuo kampiakselin asentotunnistin? Yhdellä torxilla kiinni? Miten ihmeessä tuon saa irti, ruuvin irroitettua pyörii paikallaan mutta irti ei lähde sitten millään! Asialla olisi pienenpieni kiirus, auto siis Sierra 2.0 Dohc vm. 90.
EDIT: Kyllähän se lähtikin irti, kun vähän vielä voimankäyttöä lisäsi.