soitan kohta suoraan tehtaalle...

toivon että joku tätä treediä viel lukee ja osaisi vastata :DD jos ei, niin otan itse selkoa asiasta ja pistän tiedot tänne tulevia jälkipolvia varten

ja kiitokset etukäteen.
vastaus varmaan tulee jo reilusti myöhässä mutta muutamasta paikasta olen lueskellut että f2t myllyssä (joka siis proben keulilla löytyy) on isompi ja vahvempi loota kun kuin siinä perus "mazdalootassa"ropemiäs kirjoitti:Heipodei. kirjoittelen tänne taas kysyäkseni et onko tuosta ropen vaihdelaatikosta mitään tietoa kenelläkään? muistaakseni jostain luin että eri välit kuin perus "mazdalootassa" enkä haluaisi kokeilemalla alkaa asiaa selvittämään... perhana ku ei tunnu näitä tietoja mistään löytyvän![]()
soitan kohta suoraan tehtaalle...eli tarkoitus olisi uusia koko aski tulevien tehonnousujen takia... ellei joku osaa sanoa että tulisiko pelkkä huolto helpommaksi / halvemmaksi? uusi olisi kuitenkin aina uusi...
![]()
toivon että joku tätä treediä viel lukee ja osaisi vastata :DD jos ei, niin otan itse selkoa asiasta ja pistän tiedot tänne tulevia jälkipolvia vartenParasta toivoen ja pahinta peläten...
ja kiitokset etukäteen.