Dokissa ON moottorille oma johtosarja, akun takaa pistokkeet irti ja johtosarja pois. Ei oo todellakaan mitenkään tekemisissä sulakerasian kanssa. Esim. cvh:hon on helpohkoa vaihtaa dokkitekniikka, kone ja laatikko vaan paikalleen ja johtosarja kiinni akun takana oleviin pistokkeisiin, ja eikun koneet käymään.
Edit: oohooceen kanssa voi ollakin toinen juttu, ainakin bensapumpulle tarvii laittaa rele ja vetää johto. Koneen johtosarjan pistokkeisiin voi silti sopia suoraan.
2.0 DOHC -87 viistoperään
-
- Viestit: 1969
- Liittynyt: 26 Helmi 2008 12:05
- Paikkakunta: Ylöjärvi
Re: 2.0 DOHC -87 viistoperään
1965 Volvo Duett
1966 Morris Mini 850
1984 MZ 250 ETZ
2006 Audi A4 Quattro
2007 Honda Accord 2,0iA sports tourer
1966 Morris Mini 850
1984 MZ 250 ETZ
2006 Audi A4 Quattro
2007 Honda Accord 2,0iA sports tourer
Re: 2.0 DOHC -87 viistoperään
OHC koneessa ei ole erillistä koneen johtosarjaa. se on 100% varma juttu. Cvh:t onkin luku erikseen niihin paskoihin en ole koskenu 8) Mut helpoin homma vaihtaa koko sarja mielestäni. ohc vehkeeseen saa vaihtaa melkoisesti palikkaa et saa tuon dock koneen pelaamaan.
Re: 2.0 DOHC -87 viistoperään
Joutuu isontamaan rintapeltiä??Miksi?Kyllä se koko auton johtosarja mahtuu tulemaan siitä sulakerasian aukosta.Nimim."muutaman"sierran purkanut.pynski-89 kirjoitti:Sen verran voin sanoa et jos sulla on ohc tekniikalla ollu ennen ni joudut vaihtamaan koko johtosarjan. ei dokissa ole varsinaisesti omaa koneen johtosarjaa.. ne on kaikki niin hyvin sotkettu johtosarjaan. minä luulin et dokissa on erillinen koneen johtosarja mut vitutjohtosarjan vaihtaminen on melko iisiä. sulakepohjan alla olevaa rintapeltiä joutuu isontamaan reilusti, se oli vaativin urakka ku kärsi tilan puutteesta
Mondeo 2.5 v6 Ghia -97
Sierra 1.6 L -84
Sierra 1.6 L -84
Re: 2.0 DOHC -87 viistoperään
Ei ois tuosta mahtunu ilman väkivaltaa. doch kopassa puolta isompi se aukko.