Noniin sainpas minäkin oman "taunuksen" takaiskarit ja jouset vaihteltua. Tällä kertaa ei homma ottanut kuin sen 4 tuntia kun tiesi mihin varautua

.
Hyvä tuli ellei täydellinen. Se olkatukivarren pultti menee näköjään poikki vaikka mitä tekisi, tai ei välttämättä jos jaksaisi puristaa sen "kidan" kiinni jollain. Mutta eipä tuo niin hankala homma ole tuota pulttia porata pois sieltä koska on pehmeä 8.8 vehje. Avaa pulttia niin pitkälle kuin aukee kunnes menee poikki, hakkaa tuurnalla kierteettömältä puolelta katkenneen pultin päähän jolloin puristus aukeaa olkatukivarresta. Sen jälkeen sahaa iskarin alapäästä sen lattaraudan poikki mikä menee sen olkatukivarren "klemmarin väliin, voila olkatukivarsi on irti iskarista. Tämän jälkeen vain sahaa pultin poikki siitä "klemmarin" kidan välistä ja ottaa nysät irti vastakierretapilla.
Hirvee eepos mutta jos tästä jollekkin joskus hyötyä niin hyvä
