Sivu 2/2

Lähetetty: 12 Marras 2007 10:48
Kirjoittaja mgml
Veka kirjoitti:
Kopsaan tähän erästä yksityisviestiäni tyyppivikojen osalta ekassa 1988-92 versiossa:
Tuossa olikin neuvoa, mikäli eurooppalainen "versio"?
Omassa autossa teen seuraavasti eli en laske lamppuja alas, vaan jätän ne ylös ja valokatkaisijassa (isommassa) on kaksi asentoa sisäänpäin painettuna eli päälle ja pois. Pienempi katkaisija tämän isomman päällä puolestaan katkaisee huomiovalot päälle ja pois.

Lähetetty: 26 Marras 2007 21:07
Kirjoittaja sevymoto
osaakos kukaan sanoa missä kilometrihuollossa turbo huolletaan? meinaan et missä kilometrimääräs se on huollettu jos on huollettu? ja onko kukaan käyttänyt turboonsa huollos? kustannukset jne?

Lähetetty: 29 Marras 2007 08:57
Kirjoittaja mgml
Kyselin tuossa alkusyksystä muutamasta paikasta huoltohintaa ja kyllä se yleensä perushuolto oli n. 400e, siipien yms. vaihdot nostaa hintaa tietenkin. Tuolta löytyy myös hintahaarukkaa http://www.fin-turbo.fi/index.php?id=23, jonne mielelläni veisin, mutta matka on liian pitkä.. :?

Lähetetty: 29 Marras 2007 17:18
Kirjoittaja Veka
Tuo 400€ taitaa olla aika hyvä hinta. Mulle suositeltiin Street Turbo nimistä paikkaa (Mikkeli) kun katselin yhtä -91 Probea jossa ahdin oli jo parhaat päivänsä nähnyt (öljyvuotoja ym ~ 160.000km) ja laskeskelin mitä kunnostus maksaisi.

Lähetetty: 30 Marras 2007 18:26
Kirjoittaja mgml
Turbon huolto jää kyllä tammikuulle, tänään maksoin 350e huollosta (etupönttö, käsijarru mm.), siltikään ei mennyt läpi katsastuksesta, kuulemma hiilidioksidipäästöt liian korkeat eli uusi huolto sitten koneen säädön takia. Hirveitä ovat euron myötä nuo hinnat nykyään, pelkkä "katastus" 63e!! Oi niitä mummunmarkka-aikoja. Katsastusmies oli hyvin helläkätinen, pikkuisen naputteli ruuvarilla :D Leikkimiseksikin meni, lamput meni Roopesta ylös ja alas, taas ylös ja alas.. eli hyvä kait tällainen oudompi autokin heille välistä? Onneksi kuitenkin todistettavasti täysin ruosteeton peli, joten jos joskus heikkona hetkenä luopuu, pitäisi omansa saada pois... :shock:

Re: Ford Probe

Lähetetty: 27 Touko 2015 09:07
Kirjoittaja oh6hje
Mo.

Kuljettajan jalkatilassa on sulakerasia jossa tulipellin puolella on "jumpperi" jossa teksti Talvi /kesä.
Tällä ohjataan läppälamppujen kyseistä toimintaa.
Prope 2.2 GT Turbo 1998.

T:PL