Sivu 2/2

Lähetetty: 01 Tammi 2007 22:44
Kirjoittaja wekku
Poude kirjoitti:
Ihan alussa :wink:
Ok.. :oops:

Lähetetty: 01 Tammi 2007 22:48
Kirjoittaja wekku
Mulla muuten vaikutti tulppien kärkivälin säätö aika paljon auton toimitaan..

Sen jälkeen kun vaihdoin lämpöanturit..

Ohjekirjan mukaan pitäs olla 1.3 mm mikä on mun mielestä aika paljon..

Kävin tulpat läpi ja pistin väliksi 0.8 niin alko hirvee nykiminen.
Sitten laitoin tuon 1.3 niin toimii kun hirvi!!

Lähetetty: 01 Tammi 2007 23:11
Kirjoittaja Poude
Jyy, alunperin noissa motorcraftin tulpissa oli joku 1,5mm väli,heti kun pienensin niin alko käyttäytyyn ouodosti.. täytyy huomen aamulla varhain säätää se siihen normiin takasi, jossa kaikki toimi.

Lähetetty: 02 Tammi 2007 00:31
Kirjoittaja wekku
just..

Viddu mää vaihan käyttispelin vanhempaan..

:P

Lähetetty: 02 Tammi 2007 18:55
Kirjoittaja Poude
Purin tänään hydraulinostimet, soitin kivitilaan(Tampereen Ford) ja sanoivat että nostinten ei kuulu liikkua mihinkään siinä kupissaan, jos liikkuu niin viallinen, mulla yks liikku ihan perskeleesti mutta muut ei ollenkaan. Sanoivat myös että vaikuttaa aivan varmasti tyhjäkäyntiin ja käynnistykseen.

Yhdellä nostimella hintaa 22eur. Tekis mieli ostaa kaikki mutta.. 352eur...

Lähetetty: 07 Tammi 2007 00:40
Kirjoittaja Monteonisti
Vanhat johdot ja uudet tulpat ei toimi keskenään, sama päinvastoin. Johtojen vastukset ja tulppien kärkiväli on muuttunut, ehkä muutakin? 8)

Lähetetty: 07 Tammi 2007 11:37
Kirjoittaja wekku
Aivan, tulpat ja johdot kannattaa vaihtaa yhtä aikaa.

Lähetetty: 07 Tammi 2007 12:06
Kirjoittaja Poude
Monteonisti kirjoitti:Vanhat johdot ja uudet tulpat ei toimi keskenään, sama päinvastoin. Johtojen vastukset ja tulppien kärkiväli on muuttunut, ehkä muutakin? 8)

Ja sekin vielä.. :) on nää kans ihme vehkeitä, no ei se johtosarja maksa kun muistaakseni ... 25eur?

Lähetetty: 07 Tammi 2007 12:13
Kirjoittaja wekku
Ei se tosiaan kallis ole.

Lähetetty: 07 Tammi 2007 21:57
Kirjoittaja Poude
Voisi ihan vaikka kokeilun merkeissä tehdä niin,että jos mulla nyt sittenkin on se tyhjäkäyntivena särki, niin voiko sen ottaa sillai pois käytöstä että ECU ei mene sekasin jos säätää tyhjäkäynnin kaasuläppäkotelosta?

Lähtis aina helposti käymään ja tyhjäkäyntikin ois pysyvä joka tilanteessa.

Lähetetty: 07 Tammi 2007 22:29
Kirjoittaja wekku
Poude kirjoitti:Voisi ihan vaikka kokeilun merkeissä tehdä niin,että jos mulla nyt sittenkin on se tyhjäkäyntivena särki, niin voiko sen ottaa sillai pois käytöstä että ECU ei mene sekasin jos säätää tyhjäkäynnin kaasuläppäkotelosta?

Lähtis aina helposti käymään ja tyhjäkäyntikin ois pysyvä joka tilanteessa.
No venan toimitahan on helppo testata.

Jos auto jotenkin vaan käy tyhjäkäyntiä lämpösenä niin ottaa töpselin irti ja auton pitäis sammua.

Lähetetty: 08 Tammi 2007 16:42
Kirjoittaja Poude
Kyllä sammuu.. :?:

Lähetetty: 08 Tammi 2007 19:56
Kirjoittaja wekku
Eli sitten se vena toimii.

Lähetetty: 08 Tammi 2007 21:05
Kirjoittaja Poude
Onkohan tuuria vai mikä mättää kun auto toimii muuten mutta kun tuun kotipihaan vakio paikkaan parkkiin niin auto sammuu :lol:

Vauhti+ renkaat kääntyneenä lähes linkkuun+ vapaa vaihde, voiko olla se ohjaustehostimen paineanturi? mittasin sen kyllä ja arvot oli OK ainakin omasta mielestä.. ja kuulemani mukaan sen kuuluis nostaa kierrokset normaalia korkeemmalle,eikä laskea niitä..

Lähetetty: 08 Tammi 2007 21:19
Kirjoittaja Tag
Omassa pirssissä vastaavassa tilanteessa, kierrokset laskee vähän ja tyhjäkäynti muuttuu epäterveen kuuloiseksi :roll: en ole mitannut arvoja.. täällä kerrotaan että voi sammua jos vikaa.. http://www.btinternet.com/~madmole/Reference/Idle.html

Edit: Olen ymmärtänyt, että yleensä se on tuon paineanturinliitin joka menee rikki ei itse anturi.