kaikuu kirjoitti: ↑02 Huhti 2021 23:24
Performance packin lukko on hyvä, vetää todella hienosti auton mutkasta ulos.
LC ja se miniatyyri st vaihtovalo ihan roskaa.
LC:tä kokeillu kerran, tuntui siltä että jotain menee pasaksi jos tätä toistaa useammankin kerran.
Eikös Torque vectoring control ole vähän niinkuin 'sähköinen lukko', jarrutetaan sutivaa pyörää momentin siirtämiseksi toiselle pyörälle?
Lasikattoa omassa ei ole(potentiaaliset nitinät ja vuodot)
Omasta mielestä peruutuskamera kiva, tosin vaihtasin sen heti etututkiin jos vois, keulaa ei näe edes kurkkimalla. Hankaloittaa jos usein pitää pysäköidä seinää vasten tms.
Mikäs vaikutelma ärräpärrälle jäi mk8 vs. mk7 noin yleisellä tasolla?
Kiitos kysymästä. Täytyy rehellisesti sanoa, että ei ainakaan tullut fiilistä "tämä täytyy saada". Oma on nyt kohta 5v ja 44 000 takana. Koeajopelillä oli ikää 2 vuotta ja metrejä 15 000. Oliko sitten syynä se, että kyseinen auto oli ollut huonommalla pidolla ja ajeltu paljon radalla, koska lähtiessäni omalla liikkeen pihasta noin 300 kilsan koeajon jälkeen, omani tuntui uudemman oloiselta.
Vanhakorinen on mielestäni koriltaan kauniimpi, sirompi. Värinä Molten Orange on hieno verrattuna Performance Blue. Äänet vanhassa hienommat. Uusi malli paukkui ja ryskyi niinkuin olisi joku vanha teiniromu.
Onhan uusi tietenkin hienompi sisältä ja mittaristostaan, mutta lähes identtinen tuon meidan 100 heppaiseen 2018 titaniumin kanssa.
Vääntökin tuntui pikkukierroksilla paremmalta vanhassa. Samoin vastaaminen kaasuun. Rata asennossa uusikoppainen oli hyvä. Polttonestettäkin vei huomattavasti enemmän, vaikka valmistajan mukaan olisi aivan päinvastoin.
Voihan tietysti olla, että kiihtyvyys oli paljon parempi , mutta auton ollessa suurempi vauhti ei niin tuntunut. 0-100 6,5 vs. 6,9 ja 50-100 eroa 0,3 sekuntia.
Pakkohan sitä kait on kuitenkin vaihtaa kun omasta laukeaa just jämäri 40% ja uuden saa pienemmällä kuukausierällä
Täytyy sanoa kuin isoisälläni oli tapana sanoa "kaikkeen tottuu, jopa pitämään jääpuikkoa p...lävessään, mutta sitten kun siihen alkaa tottua se alkaa sulamaan."
Meinasi unohtua yksi tärkeä asia joka uudemmassa oli parempi, se ei ollut niin kova alustaltaan kuin vanha, vanha on jotenkin pintakovempi.
Kait sen täytyy kovempi ollakin kun on luotu kovaan mutka-ajoon.
