On. Mä en löytänyt tuolle muistikuvalle mitään vahvistusta.duckworth kirjoitti: Mutua..?

On. Mä en löytänyt tuolle muistikuvalle mitään vahvistusta.duckworth kirjoitti: Mutua..?
Ja itse ainakin laittanut jonkun tangon painamaan jarrua muutaman sentin niin pumppu painaa nesteet kun avaa ilmausruuvin.Sierra2.3-16v kirjoitti:Virrat päällä ilmataan, ja takapää ensin, pisin putki, eli oikea ensin.
Tai laittaa scorpion etupalkin ja hammastangongin samalla, niin pääsee helpommalla.Sierra2.3-16v kirjoitti:On niitä laitettu noihin budjettivehkeisiin, tais joutua poraamaan etuakselipalkin reiät isommiksi, scorpiossa tais olla isommalla pultilla tukivarsi kiinni. Ja olikohan vielä niinkin, että joutuu vaihtamaan scorpion raidetangot, että riittää pelivara aurauskulmien säädöissä, ne on ihan bolt-on.
Niin mitenkäs tuon pumpun laita, jostain olen käisttänyt että ei koko aikaa käy, vaan joka kolmannella polkaisulla..?duckworth kirjoitti:Voiko tuon pumpun kytkeä pyörimään väärinpäin..? Kun tällä hetkellä johdot siten että kuskin puoleisessa liuskassa plus, apparin puoleisessa miinus, surisee kyllä mutta liekö oikein?
Ei ole polkaisuista mitään määrää vaan tunnistin määrää koska systeemissä on tarpeeksi painetta ja katkaisee/kytkee pumpun toiminasta/päälle uudestaan.duckworth kirjoitti: Niin mitenkäs tuon pumpun laita, jostain olen käisttänyt että ei koko aikaa käy, vaan joka kolmannella polkaisulla..?
Lisäkysymyksiä vielä edeltäviin; aiemmin mainittiin että keskimmäinen "mokkula" (se nakinmittainen kuusikulmainen pötkö?) jätetään paikalleen, mutta pitikö siihen jättää myös se urosmallinen nippa??? Itse ruuvasin sen irti, ja muutin jarruputken urosmalliseksi. Jos tuo nippa siihen piti jättää, niin saako niitä uusina enää, koska vanhan olen jo hävittänyt jotenkin...duckworth kirjoitti:Jarruputki vaihdettu sellaiseen jossa ei ole lytistymiä, vaan ei anna pisaraakaan nestettä takajarruille..Missä ihmeessä vika voi olla?
Vaikuttaako asiaan se ettei sylinterin mukana tullut lainkaan johtosarjaa, koska itse olen tuonut abikoilla virrat vain siihen mustaan lieriöön säiliön alla, jonka uskon olevan(?) se pumppu. Tarvitaanko muitankin kytkentöjä sitten, ja onko jollain kenties kaavioita siihen?
Jarrut ovat ennen toimineet normaalisti ja taakse on aina kulkenut neste, nyt tarvitaan piiitkiä neuvoja
Mutta tuolla tyylillä ei pala se orkkis varoitusvalo mittarissa, mikä taas toimi kun oli autossa johtosarjassa varaus absille.. paloi siis aina kun oli pienet paineet järjestelmässä.Taralabs kirjoitti:Tehostajan saa pelaamaan kun ottaa alkuperäisestä johtosarjasta pumpulle tulevan liittimen ja painekytkimelle tulevan liittimen. Niistä piuhat sopivasta kohtaa poikki. Otetaan yksi normaali rele ja kytketään pumpun punainen piuha lähtöön 87. Pumpun ruskea piuha maihin. Painekytkimen pelkkä ruskea piuha maihin, ruskea-musta ohjaa releen napaa 85. Releen napaan 86 laitetaan syttövirta ja 30:seen vedetään akulta sulakkeen kautta jatkuva virta. Nyt pumppua ohjaa originaali painekytkin joka lataa paineakun aina kun paine laskee alle asetetun rajan.
Tänään karsin juuri omasta projektista tuon absihelvetin pois ja kytkentäkaaviosta katselin tuon ja testasin. Pelaa.