Ne lähtee prässillä pois,niissä on metallinen ulkokehä joka tulee tukivarren kehää vasten.ohc205 kirjoitti:
Mk1 Sierran jarru- ja alustapolitiikkaa
Re: Mk1 Sierran jarru- ja alustapolitiikkaa
gti golo palloilija
Re: Mk1 Sierran jarru- ja alustapolitiikkaa
Jatketaan tähän samaan, kun kerran alustasta ollaan puheissa,
kuten otsikkokin kertoo.
Eli tietääkö kukaan kertoa, että
missä asennossa nuo Konin "keltaset" Sport iskunvaimentimet
ovat tehtaalta lähtiessään? Ostin tuossa taannoin uudet tuonne
taakse ja nyt olis kiva tietää, että pitääkö niitä heti kättelyssä
säätää tiukemmalle...
Ja sitten toinen ongelma on edelleen ne Sierran (myös Scorpio,
Granada) 273 mm takalevyjen jarrukilvet, joita en ole mistään
löytänyt. Ilmotelkaa, jos jollain sellaset makailee "varastossa"
ja käytetyt vähän kuppasetkin käy mallista... Pokataan niitä
uusia sitten rosterista, jos niikseen tulee. Mutta malli olis
kuitenkin kova sana.
kuten otsikkokin kertoo.

missä asennossa nuo Konin "keltaset" Sport iskunvaimentimet
ovat tehtaalta lähtiessään? Ostin tuossa taannoin uudet tuonne
taakse ja nyt olis kiva tietää, että pitääkö niitä heti kättelyssä
säätää tiukemmalle...
Ja sitten toinen ongelma on edelleen ne Sierran (myös Scorpio,
Granada) 273 mm takalevyjen jarrukilvet, joita en ole mistään
löytänyt. Ilmotelkaa, jos jollain sellaset makailee "varastossa"
ja käytetyt vähän kuppasetkin käy mallista... Pokataan niitä
uusia sitten rosterista, jos niikseen tulee. Mutta malli olis
kuitenkin kova sana.
Re: Mk1 Sierran jarru- ja alustapolitiikkaa
Se google ystävä tiesi, että Konin tehdasasetus on full-soft. Linkki
Mulla on yhdet isot jarrukilvet varastossa odottamassa isoja jarruja, ymmärtääkseni ovat koktoisin mulkosilmäskorpparista.
Voin mittailla, jos haluat, mutta mielellään en noista luovu?
Pitää leijua vielä, kun tuosta alustasta on kerran kyse: sain eilen asennettua eteen säädettävät tukivarret ja etuiskareiden yläpäähän poikkituen. Ajettavuus meni taas pienen pykälän eteenpäin, kun yhdet joustavat puslat korvautui uniball nivelellä. Camberia säädin eteen 2 astetta, mikä tuntuu ainakin omaan ajooni sopivalta kompromissilta. 8)
Mulla on yhdet isot jarrukilvet varastossa odottamassa isoja jarruja, ymmärtääkseni ovat koktoisin mulkosilmäskorpparista.

Pitää leijua vielä, kun tuosta alustasta on kerran kyse: sain eilen asennettua eteen säädettävät tukivarret ja etuiskareiden yläpäähän poikkituen. Ajettavuus meni taas pienen pykälän eteenpäin, kun yhdet joustavat puslat korvautui uniball nivelellä. Camberia säädin eteen 2 astetta, mikä tuntuu ainakin omaan ajooni sopivalta kompromissilta. 8)
Sierra XR4i kesäauto http://fordxr4i.blogspot.com/
Re: Mk1 Sierran jarru- ja alustapolitiikkaa
Kiitokset linkistä! Sieltähän se taas löytyi internetin ehtymättömistä lähteistä...JyriN kirjoitti:Se google ystävä tiesi, että Konin tehdasasetus on full-soft. Linkki

Mittaappa vaan ja laita vaikka privaa. Tarkotus olis pokata niitä lisää rosterista,JyriN kirjoitti:Mulla on yhdet isot jarrukilvet varastossa odottamassa isoja jarruja, ymmärtääkseni ovat koktoisin mulkosilmäskorpparista.Voin mittailla, jos haluat, mutta mielellään en noista luovu?
mutta se olis huomattavasti helpompaa, kun olis malli kätösessä. Nuo peltiset kun
tahtovat hapantua pois alta aikayksikön.

Tuosta modifikaatiosta pitääkin jo vähän "leijua".JyriN kirjoitti:Pitää leijua vielä, kun tuosta alustasta on kerran kyse: sain eilen asennettua eteen säädettävät tukivarret ja etuiskareiden yläpäähän poikkituen. Ajettavuus meni taas pienen pykälän eteenpäin, kun yhdet joustavat puslat korvautui uniball nivelellä. Camberia säädin eteen 2 astetta, mikä tuntuu ainakin omaan ajooni sopivalta kompromissilta. 8)

se takavakaaja asennettuna?
Re: Mk1 Sierran jarru- ja alustapolitiikkaa
Siis 2 astetta positiivista, vai negatiivista camberia?JyriN kirjoitti:Se google ystävä tiesi, että Konin tehdasasetus on full-soft. Linkki
Mulla on yhdet isot jarrukilvet varastossa odottamassa isoja jarruja, ymmärtääkseni ovat koktoisin mulkosilmäskorpparista.Voin mittailla, jos haluat, mutta mielellään en noista luovu?
Pitää leijua vielä, kun tuosta alustasta on kerran kyse: sain eilen asennettua eteen säädettävät tukivarret ja etuiskareiden yläpäähän poikkituen. Ajettavuus meni taas pienen pykälän eteenpäin, kun yhdet joustavat puslat korvautui uniball nivelellä. Camberia säädin eteen 2 astetta, mikä tuntuu ainakin omaan ajooni sopivalta kompromissilta. 8)
Ford Granada 181,5hv/323.9Nm
Re: Mk1 Sierran jarru- ja alustapolitiikkaa
Negatiivista, pidensin tukivartta vakioon nähden. Tukivarren tarkkaa mittaa en ole katsonut, kun säädin kulman tukivarret paikoillaan.ohc205 kirjoitti: Siis 2 astetta positiivista, vai negatiivista camberia?

Eturenkaat ovat nyt noin puoli astetta enemmän negatiivisella kuin takana ja ajokäytös on ainakin minun näpeissäni todella hyvä. Kääntyy mutkiin herkästi ja tuntuu että tossu pitää.

Sierra XR4i kesäauto http://fordxr4i.blogspot.com/
Re: Mk1 Sierran jarru- ja alustapolitiikkaa
Just säädettiin sierrasta etupään camber ja auraus, takapään auraus ja camber. Eikä ollu mikään paha homma 8)
Ford sierra RS cosworth grA, full spec
Ford sierra cosworth 4x4 grA, full spec
Ford sierra cosworth 4x4/2wd r/SS
MB 814 huoltoauto
Team sponsored by KENDALL motor oil
Ford sierra cosworth 4x4 grA, full spec
Ford sierra cosworth 4x4/2wd r/SS
MB 814 huoltoauto
Team sponsored by KENDALL motor oil
Re: Mk1 Sierran jarru- ja alustapolitiikkaa
Taas tuohon alustaan liittyvää kysymystä pukkaa... 
Eli tietääkö kukaan, että sopiiko nuo Konin säädettävät
keltaiset Sport 2WD tai 4WD Cossun etutolpat tavallisiin
takavetosen 2 litrasen -92 sedan Sierran etunapoihin?
Eli nuo numerot ovat:
2WD Cosworth - 8741-1124Sport,
4WD Cosworth - 8741-1109Sport ja
Sedan / hatchback - 8741-1074Sport
Noita Cossun vastaavia kun sais vähän edullisemmin tuolta
ulkomailta, mutta noita sedan mallin tolppia ei listalla ole.

Eli tietääkö kukaan, että sopiiko nuo Konin säädettävät
keltaiset Sport 2WD tai 4WD Cossun etutolpat tavallisiin
takavetosen 2 litrasen -92 sedan Sierran etunapoihin?
Eli nuo numerot ovat:
2WD Cosworth - 8741-1124Sport,
4WD Cosworth - 8741-1109Sport ja
Sedan / hatchback - 8741-1074Sport
Noita Cossun vastaavia kun sais vähän edullisemmin tuolta
ulkomailta, mutta noita sedan mallin tolppia ei listalla ole.

Re: Mk1 Sierran jarru- ja alustapolitiikkaa
4wd tolppa on paksumpi kuin 2wd. Paksuus on sama kuin skorpparissa.
Minun ymmärtääkseni 2wd:n tolppien pitäisi sopia paikoilleen, mutta kossuun tarkoitetut jouset madaltavat tavansierraa enemmän kuin jousissa on mainittu, koska kossu on jo tehtaalta tullessaan matalampi. Ai niin, takaiskarissa taisi olla 12mm pultti vakion 10mm sijaan, mutta tämänhän korjaa helposti porakoneella.
Jos jollain on tarkempaa tietoa, niin saa toki jakaa.
Mulla on konin keltaiset tuolla kesäautossa ja ihan tyytyväinen olen niihin ollut. Itse asiassa ajattelin autoa ostaessani noiden olevan jo vaihtokunnossa, mutta siellä ne vieläkin nököttää - säätökin tuntuu vielä toimivan.
Minun ymmärtääkseni 2wd:n tolppien pitäisi sopia paikoilleen, mutta kossuun tarkoitetut jouset madaltavat tavansierraa enemmän kuin jousissa on mainittu, koska kossu on jo tehtaalta tullessaan matalampi. Ai niin, takaiskarissa taisi olla 12mm pultti vakion 10mm sijaan, mutta tämänhän korjaa helposti porakoneella.
Jos jollain on tarkempaa tietoa, niin saa toki jakaa.
Mulla on konin keltaiset tuolla kesäautossa ja ihan tyytyväinen olen niihin ollut. Itse asiassa ajattelin autoa ostaessani noiden olevan jo vaihtokunnossa, mutta siellä ne vieläkin nököttää - säätökin tuntuu vielä toimivan.

Sierra XR4i kesäauto http://fordxr4i.blogspot.com/
Re: Mk1 Sierran jarru- ja alustapolitiikkaa
Ok. Eli laitampa sellaset 2WD:n etutolpat sitten tilaukseen. Ja samastaJyriN kirjoitti: 4wd tolppa on paksumpi kuin 2wd. Paksuus on sama kuin skorpparissa.
Minun ymmärtääkseni 2wd:n tolppien pitäisi sopia paikoilleen, mutta
kossuun tarkoitetut jouset madaltavat tavansierraa enemmän kuin
jousissa on mainittu, koska kossu on jo tehtaalta tullessaan matalampi.
puljusta uretaanipuslasatsi eteen. Taakse löytyykin jo...

Jep. Nuo 2WD Cossun iskarit ostin jo viime tilauksessa ja niissä onJyriN kirjoitti:
Ai niin, takaiskarissa taisi olla 12mm pultti vakion 10mm sijaan,
mutta tämänhän korjaa helposti porakoneella.
todellakin 12 mm alapultti. Taakse tulee Scorpparin takakelkka ja
kiikut, joten siellä on jo nuo reiätkin isommat, joten porakonetta
ei tarvita...

Mites pystyykö noita etutolppia säätämään paikoillaan, vai onkoJyriN kirjoitti: Mulla on konin keltaiset tuolla kesäautossa ja ihan tyytyväinen olen
niihin ollut. Itse asiassa ajattelin autoa ostaessani noiden olevan jo
vaihtokunnossa, mutta siellä ne vieläkin nököttää - säätökin tuntuu
vielä toimivan.
säätö tehtävä ennen asennusta, kuten takaiskareissa? Missäs
jäykkyysasennossa Sinun etu- ja takatolpat ovat? Ja mitä asentoa
suosittelet käyttöautoon, jolla joskus toivottavasti päästään
myös radalle?
Re: Mk1 Sierran jarru- ja alustapolitiikkaa
Pystyy säätämään paikoillaan ollessan.Säätö tulee varren läpi yläpäästä.Wecomanni kirjoitti:Mites pystyykö noita etutolppia säätämään paikoillaan, vai onko
säätö tehtävä ennen asennusta, kuten takaiskareissa? Missäs
jäykkyysasennossa Sinun etu- ja takatolpat ovat? Ja mitä asentoa
suosittelet käyttöautoon, jolla joskus toivottavasti päästään
myös radalle?
Käytikseen siellä keskivaiheilla ja radalla saa olla jäykimmillään jos ei ole mikään ratajouset paikoillaan.
Itselle tulee eteen seuraavaksi konin spesial iskarit(,jäykistetty soprtin arvoihin,on jo olleet kesän paikoillaan) ja niihin rakennus sarjalla kynätolppa rakenne. Helpperi jousella ja pääjouseksi 25cm/65kg/cm. Saa nähdä kuin jäykkä tulee. Gazin kynätolpissa käytetään hieman alle 60kc/cm (325lbs)jousta tehdas toimituksena.
gti golo palloilija
-
- Viestit: 1969
- Liittynyt: 26 Helmi 2008 12:05
- Paikkakunta: Ylöjärvi
Re: Mk1 Sierran jarru- ja alustapolitiikkaa
Jaetaas! Mulla oli siinä 2.3-16v sierrassa 2wD cossun alusta, eli vakiojouset+iskarit. 2WD Cossun iskaritolppa on aika paljon lyhyempi kuin tavallisen sierran, koska cossun olka-akseli nousee korkeammalle. tästä seuraa sellainen ongelma, että suurin normaali ET:llä varustetulla vanteella oleva pyörä, minkä eteen voi laittaa, on 195/55/15! Jousilautanen on siis paljon alempana kuin tavalliseen sierraan tarkoitetulla iskarilla. Madallusta tulee kyllä sitten ihan riittävästi, on tollasella cossun etutolppa/jousi yhdistelmällä etupää riittävän tontissa.. Takan ei tosiaan muita ongelmia kuin mainittu iskarin alapään pultinreijän poraus, jos vakio tukivarret on.JyriN kirjoitti:4wd tolppa on paksumpi kuin 2wd. Paksuus on sama kuin skorpparissa.
Minun ymmärtääkseni 2wd:n tolppien pitäisi sopia paikoilleen, mutta kossuun tarkoitetut jouset madaltavat tavansierraa enemmän kuin jousissa on mainittu, koska kossu on jo tehtaalta tullessaan matalampi. Ai niin, takaiskarissa taisi olla 12mm pultti vakion 10mm sijaan, mutta tämänhän korjaa helposti porakoneella.
Jos jollain on tarkempaa tietoa, niin saa toki jakaa.
Ajettavuus oli kohdallaan, ja tollasta "budjettialustaa" voi suositella jos on aikomus pitäytyä sierraan normaaleissa rengaskoissa..

Mutta madallusjousta ei kyllä varmaan enää voi käyttää cossun iskarin kanssa edessä, menee jo liian matalaksi!
1965 Volvo Duett
1966 Morris Mini 850
1984 MZ 250 ETZ
2006 Audi A4 Quattro
2007 Honda Accord 2,0iA sports tourer
1966 Morris Mini 850
1984 MZ 250 ETZ
2006 Audi A4 Quattro
2007 Honda Accord 2,0iA sports tourer
Re: Mk1 Sierran jarru- ja alustapolitiikkaa
Jaahas... Kiitokset taas kaikille vastanneille informaatiosta! 
Ymmärsinkö nyt oikein, että tuossa kuvan Sierrassa on tosiaan
etupäässä seuraavanlainen kokoonpano:
Tavallisen 2.0 litrasen Sierran pyörännavat, 2WD Cossun etuiskarit,
tavalliset (täyspitkät) jouset ja 195/55 renkaat 15" vanteilla?
Mahtuuko tohon kokoonpanoon sitten 205/45-17 rengas 37:n ET:llä?

Ymmärsinkö nyt oikein, että tuossa kuvan Sierrassa on tosiaan
etupäässä seuraavanlainen kokoonpano:
Tavallisen 2.0 litrasen Sierran pyörännavat, 2WD Cossun etuiskarit,
tavalliset (täyspitkät) jouset ja 195/55 renkaat 15" vanteilla?
Mahtuuko tohon kokoonpanoon sitten 205/45-17 rengas 37:n ET:llä?
Re: Mk1 Sierran jarru- ja alustapolitiikkaa
Taitaa 40-sarjalainen olla parempi vaihtoehto,korkeuden suhteen.Wecomanni kirjoitti:Mahtuuko tohon kokoonpanoon sitten 205/45-17 rengas 37:n ET:llä?
45:n luultavasti raapii jo lautasta.
gti golo palloilija
-
- Viestit: 1969
- Liittynyt: 26 Helmi 2008 12:05
- Paikkakunta: Ylöjärvi
Re: Mk1 Sierran jarru- ja alustapolitiikkaa
Kyllä, tuossa kuvan sierrassa on normaali 2,0i;n pyörännapa (olka-akseli), tukivarsi on myöskin ihan vakio kamaa, 2WD Cossun etuiskari ja 2wd cossun vakiojousi. Ja on ihan oikeasti matala.. Eikä todellakaan sovi yhtään isompi rengas kuin 195/55/15 kuvan vanteella jossa ET muistaakseni 32! Veikkaanpa, että 37ET:llä ei sopis edes noi 195/55/15 pyörimään, noikin on todella lähellä, mutta ei ihan osu.Wecomanni kirjoitti:Jaahas... Kiitokset taas kaikille vastanneille informaatiosta!
Ymmärsinkö nyt oikein, että tuossa kuvan Sierrassa on tosiaan
etupäässä seuraavanlainen kokoonpano:
Tavallisen 2.0 litrasen Sierran pyörännavat, 2WD Cossun etuiskarit,
tavalliset (täyspitkät) jouset ja 195/55 renkaat 15" vanteilla?
Mahtuuko tohon kokoonpanoon sitten 205/45-17 rengas 37:n ET:llä?
17" ei taida olla mitään toivoa..
1965 Volvo Duett
1966 Morris Mini 850
1984 MZ 250 ETZ
2006 Audi A4 Quattro
2007 Honda Accord 2,0iA sports tourer
1966 Morris Mini 850
1984 MZ 250 ETZ
2006 Audi A4 Quattro
2007 Honda Accord 2,0iA sports tourer
Re: Mk1 Sierran jarru- ja alustapolitiikkaa
Mulla ollut cossun iskarilla 205/50-16" ET30 eikä tolppaan osunut (radalla kyllä kaariin raapi). 2L vakio navalla.

Ja vertailuks millanen ero on 205/50 15" tai 16" 7" vanteilla
205/40-17" on melkein vastaavan korkuinen kuin 205/50 15" ,ulkomitoiltaan

Ja vertailuks millanen ero on 205/50 15" tai 16" 7" vanteilla

205/40-17" on melkein vastaavan korkuinen kuin 205/50 15" ,ulkomitoiltaan
gti golo palloilija
- BlackEscort
- Viestit: 192
- Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:04
Re: Mk1 Sierran jarru- ja alustapolitiikkaa
Oisit kääntäny hieman kireemmälle iskareita radalla ja nostanu autoo muutaman millin

Kai sen joka ählämikin tajuu mikä ero on renkailla eri koolla? Onhan noita rengaskokolaskureita pilvinpimein. Ite jouduin vanhakuuppaan laskemaan tönärin kanssa et mikä vanne sinne sopii. Jos ite saisin valita uudelleen niin mun vanteet renkaineen vaihtaisin HETI essocossun vanteisiin vaik niille onkin melki kaikki tehty mitä voi tehä(tosin renkaat on viel tulossa). Joo ja ne mahtuu sirpan alle mukisematta vaik onkin 17*7" et 25, silti se on kuin ruma kuin pelto lumien jälkeen. Rengasta ei näy oikeestaan mitn. sivuprofiilista. Kyl kunnolliset renkaat on hyvät ajettavat, jos reenkaan runko ei o mikää linglong....
Re: Mk1 Sierran jarru- ja alustapolitiikkaa
Nyt heräsin itsekin viimein ja hommasin isomman jarrupääsylinterin, asiasta on jo paljon rupateltu, ja joku mainitsi, että jarruputkia joutuu taivuttamaan hiukan. Kysyn siis että joutuuko putkia mutkaamaan ihan taivutustyökaluin, vai ainoastaan kevyesti käsivaralta..?
Opel on pop, mutta Ford on progee
-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"
BOREHAMMER
-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"
BOREHAMMER
Re: Mk1 Sierran jarru- ja alustapolitiikkaa
Jos niitä originaaleja joutuu käsittelemään, niin voivat olla jo aika haperoa... Uusi putki taipuu helpolla peukalon ja etusormen välissä, kunhan on varovainen eikä taita putkea liian tiukalle mutkalle ja luokille. Minä selvisin taka-akselin mutkista ihan ilman niitä putkentaivutustyökaluja. 

Sierra XR4i kesäauto http://fordxr4i.blogspot.com/
Re: Mk1 Sierran jarru- ja alustapolitiikkaa
No niin, vanha tehostin-/sylinteripaketti purettu pois, ja uusi ei mene paikalleen -> syy; rintapellin aukko liian pieni.. Kiinnostaisi tietää onko multa jäänyt jotain huomaamatta, vai ryhdynkö leikkelemään aukkoa isommaksi..?
Opel on pop, mutta Ford on progee
-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"
BOREHAMMER
-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"
BOREHAMMER
Re: Mk1 Sierran jarru- ja alustapolitiikkaa
Mistä muuten erottaa 2wd ja 4wd cossun pääsylinterit? Katselin erästä 2wd cossun konehuoneen kuvaa, ja näyttää olevan samanlainen kuin se mitä yritän asentaa 

Opel on pop, mutta Ford on progee
-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"
BOREHAMMER
-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"
BOREHAMMER
Re: Mk1 Sierran jarru- ja alustapolitiikkaa
Eli olikos sulla aikaisemmin perus alipainetehostettu sylinteri paikoillaan ja nyt laittamassa sähköisesti tehostettua paikoilleen ?duckworth kirjoitti:Mistä muuten erottaa 2wd ja 4wd cossun pääsylinterit? Katselin erästä 2wd cossun konehuoneen kuvaa, ja näyttää olevan samanlainen kuin se mitä yritän asentaa
Jos noi niin reikä on erillainen ilman/abs:n kanssa olevissa.
2/4wd ovat samanlaisia,ainakin omasta mielestä.
gti golo palloilija
Re: Mk1 Sierran jarru- ja alustapolitiikkaa
Joo alipainelelu oli ja on nyt tallin lattialla... Rintapellin aukkoa olen (ylöspäin) jo suurentanut, mutta vielä tökkää polkimien kannakkeen rautaan. Saa nähdä millonka on jarrut toiminnassa, vai onko koskaan..Aksu kirjoitti: Eli olikos sulla aikaisemmin perus alipainetehostettu sylinteri paikoillaan ja nyt laittamassa sähköisesti tehostettua paikoilleen ?
Jos noi niin reikä on erillainen ilman/abs:n kanssa olevissa.
2/4wd ovat samanlaisia,ainakin omasta mielestä.

Opel on pop, mutta Ford on progee
-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"
BOREHAMMER
-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"
BOREHAMMER
Re: Mk1 Sierran jarru- ja alustapolitiikkaa
Toi Sierra2.3-16v on tuon sähköisen tehostajan asennellut ja aika hyvin dokumentoinutkin. Voi olla että häneltä löytyy kuviakin aiheesta.
Eikös 4wd ja 2wd kossujen tehostimessa ollut vähän eri lailla ne nestesäiliön johdot?

Eikös 4wd ja 2wd kossujen tehostimessa ollut vähän eri lailla ne nestesäiliön johdot?

Sierra XR4i kesäauto http://fordxr4i.blogspot.com/
Re: Mk1 Sierran jarru- ja alustapolitiikkaa
Vielä jarrutehostimesta; ängätessäni tehostinta paikelleen onnistui poljinta vasten tuleva piikki tientenkin aavistuksen vääntymään
Voiko tuon piikin ottaa vanhasta vai kannattaako välittää kun on vain vähän vino, eikä murtunut millään lailla?
Tehostin ei ole vielä(kään) paikallaan, kun asettelua varten tehtävän patentin osat noudan vasta huomenna.. 8)


Tehostin ei ole vielä(kään) paikallaan, kun asettelua varten tehtävän patentin osat noudan vasta huomenna.. 8)
Mutua..?JyriN kirjoitti:Eikös 4wd ja 2wd kossujen tehostimessa ollut vähän eri lailla ne nestesäiliön johdot?

Opel on pop, mutta Ford on progee
-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"
BOREHAMMER
-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"
BOREHAMMER