onko asentotunnistin paskana?
onko asentotunnistin paskana?
2,0 l ruisku sierra, Ei tahdo pysyä käynnissä reilumman kaasun painalluksen jälkeen kierrokset tippuu n. 500rpm. Otin kaasuläpänasentotunnistimen liittimen irti niin sitten tyhkäynti pysyy koko ajan normaalina mutta tasaisessa ajossa hieman alkoi nytkyttää. Olisiko kaasuläpän asento tunnistin siis rikki. Kaiken jären mukaan minusta se on paskana mutta haluaisin tietää muiden vähän fiksuimpien ihmisten mielipiteitä, kun itse en ole perehtynyt noihin ruiskuihin pahemmin.
Drive Fast, Race Hard
Foortilta saa ja jotain 70-80e ja siihen vielä 10-20e liitin+johto.
Vanhaa orkkis anturia ei saa vaan ne myy uudempaa parempaa kullatuilla liittimilla. Sitten vaan liittimen persiistä katki ja juottamaan johdot väri-väriin ja kutistesukkaa päälle niin hyvä tulee.
V6:ssa mulla on ollu vakiona tällänen anturi ja liitin. Luultavasti kaikissa mulkkari scorpeissa on semmonen kanssa myös 4-pyttyisissä.
Vanhaa orkkis anturia ei saa vaan ne myy uudempaa parempaa kullatuilla liittimilla. Sitten vaan liittimen persiistä katki ja juottamaan johdot väri-väriin ja kutistesukkaa päälle niin hyvä tulee.
V6:ssa mulla on ollu vakiona tällänen anturi ja liitin. Luultavasti kaikissa mulkkari scorpeissa on semmonen kanssa myös 4-pyttyisissä.