sieraan männät
sieraan männät
elikkäs ajattelin turbottaa sieran nii, että mitkä olisi hyvät männät siihen ?
budjetti n700€.
budjetti n700€.
Viimeksi muokannut medis, 16 Loka 2007 20:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Viestit: 99
- Liittynyt: 29 Joulu 2005 22:34
- Paikkakunta: north state
Re: sieraan männät
sehän on pitkälti budjetista kiinni, sorvaa vakio mäntiin monttua, tai sitten vw mahlet, cossun vakio männät(mutta mistä niin hyvä std kokonen lohko?)medis kirjoitti:elikkäs ajattelin turbottaa sieran nii, että mitkä olisi hyvät männät siihen ?
pistäkää vaikka linkkia sit sivuille tai jotai .
sittenhän löytyy wisecoa ja muuta hyvää kisamäntää.
-
- Viestit: 99
- Liittynyt: 29 Joulu 2005 22:34
- Paikkakunta: north state
-
- Viestit: 99
- Liittynyt: 29 Joulu 2005 22:34
- Paikkakunta: north state
kyllä ne vw männät kestää ~230 heppaa, ihan hyvät BUDJETTIkoneen männät.AnttiR kirjoitti:Laittakaa suoraan kunnon männät, kuplan mahlet kuuluu johonkin jokkis ohc:hen.
ite kaks ohc turboa 92mm vw mahleilla kasannut, penkitetty 250hv ja kilometrejä ja kengän antoa takana eikä ole ollut mäntä ongelmia. edellyttää tietysti että seokset ja sytkät oikein, mutta jos ne on päin vittua niin siinä pehmiää kalliskin mäntä!! sullekkin varmaan tämä mäntä asia tullu netistä tutuksi etkä ole ikinä yhtään moottoria noilla männillä rakentanu..
tietysti jos ei raha ole esteenä niin wisecoa tai muuta kisamäntää kehiin vain.
En ole nuita mäntiä laittanut kun jokkis koneisiin. Totta, mm. netistä olen oppinut, mutta miksi ei saisi uskoa sellaisia ihmisiä jotka on näitä rakentanut jo vuosia?mr.oohoosee kirjoitti: kyllä ne vw männät kestää ~230 heppaa, ihan hyvät BUDJETTIkoneen männät.
ite kaks ohc turboa 92mm vw mahleilla kasannut, penkitetty 250hv ja kilometrejä ja kengän antoa takana eikä ole ollut mäntä ongelmia. edellyttää tietysti että seokset ja sytkät oikein, mutta jos ne on päin vittua niin siinä pehmiää kalliskin mäntä!! sullekkin varmaan tämä mäntä asia tullu netistä tutuksi etkä ole ikinä yhtään moottoria noilla männillä rakentanu..
tietysti jos ei raha ole esteenä niin wisecoa tai muuta kisamäntää kehiin vain.
Raha on aina ongelmana auton rakennuksessa myös minulla, laittaisin mieluusti kunnon männät moottoriin jota tällä hetkellä rakennan mutta on ainakin toistaiseksi tyydyttävä halpoihin osiin.
Jos rakentaisin pikkubudjetilla ohc turboa katselisin jostain hyväkuntoiset cossun männät ja kanget, KUULEMMA kestävät(ei siis tästäkään omakohtaista kokemusta). Jokainen tekee kuitenkin niin kuin parhaaksi näkee, eli ei nyt väitellä tästä enempää.
Harrastepeli: Escort -87 1.4CL muuttumassa 1.6 turboksi
Käyttökinneri: Volvo 740 turbo.
Käyttökinneri: Volvo 740 turbo.
-
- Viestit: 99
- Liittynyt: 29 Joulu 2005 22:34
- Paikkakunta: north state
kyllä cossun vakio männät on ihan kestävä ratkasu mutta mistä enää löydät niin hyväkuntoisen STD lohkon mihin ne on enää järkevä laittaa? siis lokin joka ei ole väljä.
cossun ylikokoja käytettynä huomattavasti harvemmin tarjolla. ensin ostat jostain cossu männät ja kanget ja niihin vielä uudet männärenkaat (250e) niin alkaapa pikkubudjetti olla karannut jo kauas.. pakko oli vielä tää mainita.
tietysti ne cosan männät voi sorvata ohc männänrenkaille..
cossun ylikokoja käytettynä huomattavasti harvemmin tarjolla. ensin ostat jostain cossu männät ja kanget ja niihin vielä uudet männärenkaat (250e) niin alkaapa pikkubudjetti olla karannut jo kauas.. pakko oli vielä tää mainita.
tietysti ne cosan männät voi sorvata ohc männänrenkaille..
