Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Joo elikkäs purki tuossa akun yhtenä päivänä kaverin pihalle ja sitten koitettiin hinata käyntiin. -> ei sytyttänyt. Annettiin lisävirtaa--> ei sytyttänyt. Täydellä akulla ---> ei sytyttänyt. Katottiin tulppa-> kipinät hukassa. Mitäs nyt?
Niin ja auto on Sierra 2.0i Ghia, kone siis OHC efi. Nyt on hätä kädessä kun vaihdettiin puolakin niin ei vaikutusta... Sytytysmoduli vois olla kuulemma rikki mutta missäpä se tässä autossa on kun ei oo Motorcraftin virranjakaja ja ei ole muutako johdon liitin jakajan kyljessä. Kuskin puolen lokasuojassa ei ole kiinni kuin puola. Tarkoittaako samaa kuin TFI-yksikkö mitä Ford-liike ehdotti? Minkä näköinen se edes on?
Onhan akussa kaikki piuhat kiinni?? Siis jos ne on ollu irrotettuna. Mulla oli omassa Sierrassa kerran latauksen jälkeen unohtunu joku maapiuha akun taakse jemmaan. Sen ku pani takas no johan helpotti.
Joo, se oli joku kaapeli ollut liittimestä hapettunut. Auto on taas käyntikuntoinen. Kiitoksia postaajille. 8) Yksinkertaisin vika se on näköjään aina vaikein löytää.