Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
taitaa mennä rahat vaan hukkaan jos alat kikkaileen dohc koneella. ohc on kaikessa suhteessa parempi viriaihio, ja siihen ohc lohkoon sopii cossun kansikin suoraan
medis kirjoitti:kattelin et kossu koneen sais 3000e siis
Niissä hinnoissahan ne pyörii...
Mut silti olis jees nähdä joku joka ahtas ton 2.3 koneen....
Vois sit aina kertoo et mikä paikka siinä petti ensiks jne...
nimim: 2.3 dokki tallis mut ei keksi sille käyttöö
Tässähän onkin hyvä sauma kysyä... Minkä takia (omassa autossakin tehty niin) pakokaasun takaisin virtaus (vai uudelleen kierrätyskö...) poistetaan? Meikäläisen Roopessa se on pätkäisty poikki ja kiinni ja huollon yhteydessä ammattimies kertoi ko. "entisen-putken-pätkän" tarkoituksen. Kertokaapas nyt ihan maalaismaisesti = ymmärrettävästi naisihmiselle 8)
mgml kirjoitti:Tässähän onkin hyvä sauma kysyä... Minkä takia (omassa autossakin tehty niin) pakokaasun takaisin virtaus (vai uudelleen kierrätyskö...) poistetaan? Meikäläisen Roopessa se on pätkäisty poikki ja kiinni ja huollon yhteydessä ammattimies kertoi ko. "entisen-putken-pätkän" tarkoituksen. Kertokaapas nyt ihan maalaismaisesti = ymmärrettävästi naisihmiselle 8)
medis kirjoitti:kattelin et kossu koneen sais 3000e siis
Kyllä tollaiseen kolmen tonnin koneeseen menee rahaa lisää. Remontti on kyllä edessä. Sit pitäisi laatikkokin vaihtaa tai virittää vauhtipyörää/kytkinkoppaa.
overboost kirjoitti:
Pakokaasu karstoittaa imusarjaa ja moottoria.
Hmmm... vai siksi. Jäi vain ihmetyttämään kun tämä "huoltomies" sanoi, että nähtävästi katsottu, ettei sitä tarvita. Ja naisen logiikalla tietysti ajattelee, miksi joku vipstaaki laitettu alunperin, mutta sitä ei sitten tarvitsekkaan...