Transit 2.5d-88 latausvalo palaa?

Sähkölaitteet, sähköongelmat, johdot, laturit jne.
transit88
Viestit: 3
Liittynyt: 12 Joulu 2006 19:17
Paikkakunta: kanta-häme

Transit 2.5d-88 latausvalo palaa?

Viesti Kirjoittaja transit88 »

niin mistäköhän kannattais alkaa tutkimaan vikaa kun latausvalo palaa auton käydessäkin mutta silti laturi lataa? valo on palanut jo pitemmän aikaa mutta olishan tuo mukavampi kun ei kojetaulussa kokoajan palaisi se merkkivalo :D

kiitoksia vastauksista jo etukäteen.
Avatar
TeRoK
Moderaattori
Viestit: 2021
Liittynyt: 03 Helmi 2005 22:00
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TeRoK »

Onko varma, ettei ole vaan se merkkivalojen väliseinä sulanut pois ja viereinen valo hohtaa siihen?
Sprinter 319 -15, s400 hybrid -10, Mustang GT cabr. -96
swedu

Viesti Kirjoittaja swedu »

Sama juttu.Kiiluu pimeellä ja kaasulla himmenee?Lataa kuitenkin tyhjäkäynnilläkin 13+volttia.
lassi
Viestit: 126
Liittynyt: 08 Joulu 2005 13:27

Viesti Kirjoittaja lassi »

Laturi pitäs ladata 13.8-----14.2V silleen................... :roll:Kaikki kulutus päällä valot lämppärin puhallin jne..
HUh Huh huijaa!
Avatar
KajS
Viestit: 970
Liittynyt: 08 Syys 2005 15:10
Paikkakunta: Suomen Louisiana

Viesti Kirjoittaja KajS »

Palaako se aiheen aloittajan transitin latausvalo aina?

Mulla oli tuollainen '88 transit 90 luvun alkupuolella. Siinä latausvalo sammui vasta, kun oli polkaissut pikkuisen kierroksia. Auton mulle myyneessä Foordliikkeessä sanoivat tuon olevan ominaisuus.
Siis jossen polkaissut, latausvalo paloi aina siihen saakkaa, kun tuli kiihdyttettyä riittävän voimakkaasti.

Tosin ei tullut tuolloin mitattua, latasiko se laturi vaikka valo paloi. Minä uskoin automyyjää ja poljin vapaastihengittävää 2,5 litran puolimoottoria, ne 68 hv kuljetti perhettä sinne, tänne ja takas ja kerran sain jopa ylinopeussakot.
"Hot funk, cool punk, even if it's old junk
It's still rock and roll to me"

Autot:
Ford Mondeo Turnier '05 110cid/110hp
Dodge Ram Van B250 '86 225cid/???hp

Support Tommy Castro The Living Rhythm and Blues Legend!

Ich bin ein Speedhunter
Vastaa Viestiin