cvh:ko kierroskone ?
cvh:ko kierroskone ?
Kaveri väittää, ettei oo.
Eihän tuo mikään ns. vääntökonekaan ole..?
Mikä se sitten on, hybridi..?
Nimim. reilusti kierroksia
-mielipiteitä / faktaa asiasta, please
Eihän tuo mikään ns. vääntökonekaan ole..?
Mikä se sitten on, hybridi..?
Nimim. reilusti kierroksia
-mielipiteitä / faktaa asiasta, please
Eiköhän tuo ole vain liian laiska kone.
Rippuu tietysti mihin koppaan toi on pultattu. Fiaskossa riittää hyvin. Voi ajella pienemmilläkin kierroksilla.
Kun tarpeeksi antaa sikaa, saa sen isommankin kopan liikkeelle. Ei muutaku kunnolla runtua niin kauan kuin kestää, saattaa tuntua jopa tehokkaalta...
Rippuu tietysti mihin koppaan toi on pultattu. Fiaskossa riittää hyvin. Voi ajella pienemmilläkin kierroksilla.
Kun tarpeeksi antaa sikaa, saa sen isommankin kopan liikkeelle. Ei muutaku kunnolla runtua niin kauan kuin kestää, saattaa tuntua jopa tehokkaalta...
kyllä CVH kiertää niin että vinkuu, mutta sen kestävyys on eri juttu, tuskin samalla tavalla kestää kuin japseissa..
oma CVH kiljuu reilu 7000rpm kun oikein kiljaisee, mutta se on sitten ihan auton omalla mittarilla katsottu, ja sen tekee ihan pikku viri viri jo.
oma CVH kiljuu reilu 7000rpm kun oikein kiljaisee, mutta se on sitten ihan auton omalla mittarilla katsottu, ja sen tekee ihan pikku viri viri jo.
Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly
Mk.3 Mondeo 2.0 TDCi vm.05
Nissan Primera P11 -00
Toyota Avensis 1.8 VVT-i vm.03
Mk.6 Escort vm.95 1.6 zetec
Mk.5 Escort vm.92 1.8 zetec
Mk.4 Escort vm.88 (R.I.P)
Audi 80 vm. 86 2.2i
Mk.3 Mondeo 2.0 TDCi vm.05
Nissan Primera P11 -00
Toyota Avensis 1.8 VVT-i vm.03
Mk.6 Escort vm.95 1.6 zetec
Mk.5 Escort vm.92 1.8 zetec
Mk.4 Escort vm.88 (R.I.P)
Audi 80 vm. 86 2.2i
En tie mahtaako jenka mittarissa ola vikaa,kun antaa vaan mennä 2 tai 3vaihteella ni kiertää punasen päätyynVolmari kirjoitti:kyllä CVH kiertää niin että vinkuu, mutta sen kestävyys on eri juttu, tuskin samalla tavalla kestää kuin japseissa..
oma CVH kiljuu reilu 7000rpm kun oikein kiljaisee, mutta se on sitten ihan auton omalla mittarilla katsottu, ja sen tekee ihan pikku viri viri jo.
Ite edellis talven ajelin 1.6CVH:lla varustetulla sierralla ja siinä alko nostajat ja jouset ilmotteleen pahaaoloaan jo 5kilossa... Tosin oli muutenkin hieman väljä pata, eli ei sinäänsä mikään ihme... Mut tuon kokemuksen perusteella CVH liikkuu parhaiten 3-5tonnin välillä ja 5tonnin jälkeen ja vähän jo ennenkin hakee mieluusti isompaa pykälää ....JesseT kirjoitti:Kyllähän nyt konet kiertää, mutta tuleeko siellä enää kunnolla tehoa? Tyypilllisesti CVH koneissa nostajat ja jouset lopettaa kunnon toiminan jo ~6000rpm jälkeen nokasta riippuen.
No joo. Ittellä ku oli CVH niin 8K rikkoutui muutamaan otteeseen. Kun meni yli 6000rpm niin tuntui että meno vain kiihtyi ja kiihtyi. Jos muistan oikein niin "ekalla" virinokalla, paremmalla kaasarilla sekä vaparilla sai sen 100hp rikki, jaksoi kiertää yli 8 tonnia. Väännöt tais nousta joku 15NM?!?!
Ja mikä parasta?! Nostajat pysyi aina mukana...
Itse en voi kun kehua CVH:ta. Koskaan ei ollut isompia vikoja, Riitti tarpeisiini eikä vieny hirveesti kakkua. Opiskelijan unelma siis...
Ja mikä parasta?! Nostajat pysyi aina mukana...
Itse en voi kun kehua CVH:ta. Koskaan ei ollut isompia vikoja, Riitti tarpeisiini eikä vieny hirveesti kakkua. Opiskelijan unelma siis...
Up The Irons!
Elmeri -74
Elmeri -74
Varokaa ny sitte ku kokeilette noita huippukierroksia. Emännän pikkuveli polki niin että mittari loppu kesken ja lohkolämmitin pullahti pihalle . Mutta hyvin pelas vielä jälkeenkinpäin ja kuulemma elää vieläkin.
Näillä mennään vielä pitkään.
Escort, Mondeo, Express, Mondeo, Mondeo(ikäjärjestyksessä)
Escort, Mondeo, Express, Mondeo, Mondeo(ikäjärjestyksessä)