Sammuilua VV-kaasarin tapaan

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
Ferdinand Pölygapsel
Viestit: 12
Liittynyt: 12 Elo 2005 08:45

Sammuilua VV-kaasarin tapaan

Viesti Kirjoittaja Ferdinand Pölygapsel »

Perjantai-illan rattoisa kylillä ajo päättyin Fiestan sammahteluihin. Jollain käsittämättömällä onnella ongelma ratkesi jo puoli tuntia nokkapellin avauksen jälkeen. Kaasariin vaihdetun alipainekalvon kuminen tiivisteosa ei ollut aivan kohdillaan ja tukki sen alanurkassa olevan "hengitysreiän". Seurauksena luistin jumittuminen auki-asentoon. Liikuttelin luistia sormella ja ihmettelin ihmeellistä vastetta sekä omituista plop ääntä. Luistin pitäisi liikkua eestaas suhinan saattelemana. Että tämmönen tapaus tällä kertaa.
Ferdinand Pölygapsel
Viestit: 12
Liittynyt: 12 Elo 2005 08:45

Viesti Kirjoittaja Ferdinand Pölygapsel »

Anteeksi jos herätin traumaaattisia vv muistoja. No tarkoituksena oli vain antaa vinkkiä kaikille alipainekalvon asentajille , että liimatkaa se kalvo sitten kiinni siihen alustaansa ennen kuin ruuvaatte kannen kiinni.
janzamar
Viestit: 2668
Liittynyt: 07 Helmi 2005 14:26
Paikkakunta: porvoo

Viesti Kirjoittaja janzamar »

Ferdinand Pölygapsel kirjoitti:Anteeksi jos herätin traumaaattisia vv muistoja. No tarkoituksena oli vain antaa vinkkiä kaikille alipainekalvon asentajille , että liimatkaa se kalvo sitten kiinni siihen alustaansa ennen kuin ruuvaatte kannen kiinni.
Vv-kaasarit on kyllä aika traumaattisia :lol:
Minusta asiallinen vinkki kumminkin,onhan näitä kaasariautoja
liikkeellä vielä paljon. Ja tota kaasaria on kyllä kehuttukin,huollettuna
jopa hyvä ja taloudellinen. Vai olisko tää viesti sitten sopinut tuonne klassikkopuolelle paremmin,joka tapauksessa saattaa olla hyödyllinen :wink:
ei sieltä mitään junia t...
Vastaa Viestiin