Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Renkaat, vanteet, jouset, iskarit, jarrut, madallus, jne.
macce2
Viestit: 90 Liittynyt: 27 Heinä 2006 22:53
Paikkakunta: Rauma
Viesti
Kirjoittaja macce2 » 28 Elo 2007 19:43
Mites tuo asia onkaan, kun en muista..
-Eli, onkos mk4:ssa 1 vai 2 kallistuksenvaimenninta ?
overboost
Viestit: 594 Liittynyt: 05 Helmi 2005 22:50
Paikkakunta: E-Suomi
Viesti
Kirjoittaja overboost » 31 Elo 2007 13:18
Riippuu...
Ainakin turboissa kaksi.
macce2
Viestit: 90 Liittynyt: 27 Heinä 2006 22:53
Paikkakunta: Rauma
Viesti
Kirjoittaja macce2 » 31 Elo 2007 22:49
Täytyypä sitten katsoa, kun en muista/tiedä..
ko. koslassa taitaa olla rs:n osaa muutenkin,
vaix itte turbo puuttuu :-/
Megado
Viestit: 628 Liittynyt: 02 Helmi 2005 15:51
Paikkakunta: Nastola
Viesti
Kirjoittaja Megado » 01 Syys 2007 03:24
macce2 kirjoitti: Mites tuo asia onkaan, kun en muista..
-Eli, onkos mk4:ssa 1 vai 2 kallistuksenvaimenninta ?
MK4 turboissa edessä vain yksi ja takana yksi, mk3 turboissa edessä kaksi takana yksi (edessä toisella kyllä säädetään kulmia)
MK3:sen alta
Kuvalinkki
Focus MK2.5 Facelift -09 TDCi Titanium STW
Mizka
Viestit: 56 Liittynyt: 02 Marras 2005 19:59
Viesti
Kirjoittaja Mizka » 04 Syys 2007 18:54
Reaktiotankohan tuo on (mm. sallii casterin säädön) ja vakaaja vain kiinnitetään siihen.
macce2
Viestit: 90 Liittynyt: 27 Heinä 2006 22:53
Paikkakunta: Rauma
Viesti
Kirjoittaja macce2 » 05 Syys 2007 19:31
Kai sellaiset rs turbo-mallissa olevat sitten voisi kohtuuvaivalla
"tavalliseen" sovittaa, jos jostain sattuisi käsiinsä saamaan ...?!