Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Puuttuuko siis se väli siitä koneesta siihen puskuriin ? Ensin pitäis kattoa onko se Defa vai Calix-merkkinen ja sitten hakee purkaamosta sopiva johtosarja.
Tämmösiä piuhoja sieltä varmaan puuttuu: http://www.motonet.fi/?id=21&Haku3=00000279
Välillä ku on noita uusia Defan hintoja kattellu sitä aattelee, että voi voi, helppoa on, kun on melekein monopoliasema, niin hintaa voi pistää ihan miten huvittaa. Purkaamoista noita johtosarjoja saa 10 €:lla.
Kuha ny pääsis tutustuu paremmi tuoho, on toi
"auto" isuki pihas seisoos enne ku tullee kortti takasi lompakkoo
mihis toi töpseli pää si oikei vetässää siit etupuskurist, et missä se lohkikse moottori sijaitsee?
puhas noob oon näis hommis
JuZu kirjoitti:Kuha ny pääsis tutustuu paremmi tuoho, on toi
"auto" isuki pihas seisoos enne ku tullee kortti takasi lompakkoo
mihis toi töpseli pää si oikei vetässää siit etupuskurist, et missä se lohkikse moottori sijaitsee?
puhas noob oon näis hommis
siel on vastukset jotka on auton moottorin vesi- tai öljytilassa. sun täytyy löytää vastuksen läpiviennistä liitin josta näet kumman merkin johdon tarvitja kuinka uuden. toisen pään voi jättää vaikka konehuoneesee jos tahtoo availla pelliä aamuisinm itse veisin sen puskurin alle jos vanha mohlo tai uusi esim johki aukon reunalle... varmista nyt eka onko sulla ees ne vastukset
Ongelma korjattu
Oli siel valmiin pistokkeet/vastukset, tarttennu ku
hommata puskimest piuha koneesee :>
samal kyl pitäis paikkailla tota puskurii tuolt, ripustukset huonommas kunnos ku kuvittelin
ei kuulu tähä aihepiirii, mut olisko lasikuitu
vai muovihitsaus fiksumpi vaihtoehto?