Lähdin tänään töihin, ja ekoissa valoissa hirtti ilmeisesti kaasu kiinni. Kiekat ei laskeneet alle neljän tonnin, ja voitte kuvitella mikä huuto. Kaasupoljin täysin löysä ns. puoleenväliin asti. eli reagoi kyllä yli 4000 kierroksilla

Kaasun sai hellittämään nostamalla jalalla kaasupoljinta ylöspäin, tosin tämäkään ei tiputtanut kiekkoja 1500 alle.
Onko kokemuksia? Kaasu on kaasuvaijeriversio, koitin katsella koneesta sieltä takaa sitä kaasuvaijerin jousta, mutta oli niin pahassa paikassa etten saanut kättä koneen lämmön takia kunnolla kaasulle asti.
Onneksi auto oli menosa takuukorjauksiin foortille juurikin tänään, lupasivat katsoa sitä kaasua samalla...
Ajattelin vaan että riittääkö vaijerin öljyäminen, vai onko siellä sellaisia osia mitkä voivat oikeasti mennä rikki?