Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Tietääkö kukaan et mistä vois kysellä zetecciin edullista peltisatsia, tai
olisko jollain kiinnostusta sellaisen tekemisestä?
Toi Marteliuksen hinta ei oikein seksuaalisesti kiihota
COSSUHENKKA kirjoitti:Tietääkö kukaan et mistä vois kysellä zetecciin edullista peltisatsia, tai
olisko jollain kiinnostusta sellaisen tekemisestä?
Toi Marteliuksen hinta ei oikein seksuaalisesti kiihota
Esim Burtonin kautta briteistä löytyy vähän järkevämmän hintaista peltisatsia, mm. Ashley. Kai niitä kotimastista viritysosiin panostaneista kaupoista voi kysellä. Tai sitten tekee itse
Chevrolet K1500 pick-up
Toyota Corolla E12 1.4 D4D
hartza kirjoitti:Nosta sinne samalla 2.0 motti, niin huomaat jotain muutosta tehoihin
Puhuu mies jolla on 1.8 nokilla No joo älä hartza hermostu oman äxärrän nokilla on tonnikuussatanen...Mutta miksei 1.6 Zetecciäkin vois koittaa viritellä.Meitin eskoon oon tosin suunnittelemassa saksantuonti RS2000 tekniikkaa,että se siittä
Fiesu kirjoitti:
Puhuu mies jolla on 1.8 nokilla No joo älä hartza hermostu oman äxärrän nokilla on tonnikuussatanen...Mutta miksei 1.6 Zetecciäkin vois koittaa viritellä.Meitin eskoon oon tosin suunnittelemassa saksantuonti RS2000 tekniikkaa,että se siittä
Minkäs hintaisia noi RS:n tekniikat on saksanmaalla?
Koko auton saa noin 3000 eurolla verottomana...Ja varaosa-autostahan ei tarvi maksaa veroa,jos nyt oon väärässä niin korjatkaa kiireesti
hintahan koskee noin max vm94:sta Ainakaan Tampereelta ei tällä hetkellä taida uudenpia saada,joten 98;sin kanssa saattaa tulla päästöongelmia