2.0i doch sierra
2.0i doch sierra
Kertokaas mitä pitäs tehdä kun autosta lähtee siniset savut ainaki aina kun käynnistää ja haisee öljy, öljyt oon vaihtanu ja suodattimen.. ja kun avaa öljykorkin savuaa.
bmw 525d e61 -05 isommalla hyrskyttimellä
Re: 2.0i doch sierra
http://www.romukeinanen.fi/sierra0 kirjoitti:Kertokaas mitä pitäs tehdä
no joo, vitsi vitsi... kansiremontti sulla on tiedossa
Focus 1.0 edition a6 2017
Re: 2.0i doch sierra
Ominaisuussierra0 kirjoitti:Kertokaas mitä pitäs tehdä kun autosta lähtee siniset savut ainaki aina kun käynnistää ja haisee öljy, öljyt oon vaihtanu ja suodattimen.. ja kun avaa öljykorkin savuaa.

2.9i
Feel The Difference.
Feel The Difference.
Minua ainakin vituttaa ajaa öjyäpolttavan katiskan perässä varsinki sillon jos ei mahollisuutta ohittaa, ja hävettäs kans ajaa ite sellasella sekä vituttas se et toisia vituttaa takana.Bootsi kirjoitti:Ajele menemään vaan, kyllä ne rättipäät pumppaa sitä öljyä lisää.
Muista vaan tarkkailla, että sitä mustaa kultaa on myös koneen sisäpuolella.![]()
Pikku savumerkit ei haittaa ketään...
(paitsi ehkä naapurin kukkahattumummelia tai muita viherpipertäjiä.)

tuning sucks
Jos venavarren kumit on sohlot, pöläyttää auto käynnistettäessä savua mutta ei muuten.jype kirjoitti: Minua ainakin vituttaa ajaa öjyäpolttavan katiskan perässä varsinki sillon jos ei mahollisuutta ohittaa, ja hävettäs kans ajaa ite sellasella sekä vituttas se et toisia vituttaa takana.![]()
Jos takanatulijat kärsii, vika on jossain muualla kuin venttiilinvarren kumeissa, tai väljissä ohjureissa.