Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
eli, olen uusi täällä forumilla, ja hakua käytin mutta kellään ei ollu vastaavaa vaivaa.. eli ykkönen kolmonen ja vitonen ei mee päälle, ykkönen ei varsinkaan, joskus tosi harvoin kolmonen ja sillon tällönen vitonen menee.. eli missähän on vika?
auto on escort 89 1.6 cabriolet.. pikaista apua kaipaisin HYVIN TARKASTI selvitettynä, koska ei itsellä ole yhdestäkään foortista kokemusta, ja virhe taisi olla tämäkin...
Kuulostais, että siellä on keskikonsoli pois paikaltaan ja ottaa vastaan kun koittaa eteenpäin työntää keppiä. Tai siite joku muu ottaa vastaan. Tuskin on laatikossa mitään vikaa.
keskikonsoli tuntus olevan kohillaan, mut pitää kokeilla.. eli jos vaikka puran koko konsolin irti niin sitten pitäs toimii, jos ei niin sitten vika jossain muussa... vituttaa vaan kun katsastukseen pitäs mennä ja vaihteet ei toimi...
onko kellään muuten tietoo katsastuksesta, minkä verran auton ovet pitää aueta? kun autossa on lambo ovet mutta pumput ei oo kiinni, joten ovet ei nouse ylös.. autoon kyllä mahtuu...
Juu katsasta vaihdesiirtimen kaikki nivelet. kun autosi entinen omistaja oli vähän semmonen ja tämmönen miten piti sitä autoa. mutta kyllä mä voisin sinne vaihdelaatikonkin puoleen vähän huoltani siirtää.
Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly
Mk.3 Mondeo 2.0 TDCi vm.05
Nissan Primera P11 -00
Toyota Avensis 1.8 VVT-i vm.03
Mk.6 Escort vm.95 1.6 zetec
Mk.5 Escort vm.92 1.8 zetec
Mk.4 Escort vm.88 (R.I.P)
Audi 80 vm. 86 2.2i
no niin.. eli nyt se temput teki.. tulin kotio niin enään ei toimi kun nelos vaihe, ja sekin on koko aika päällä.. ei saa ees vapaalle... eli taitaa olla vaihelaatikko entinen...
epäilisin suuresti että se laatikon päässä oleva kiristin on löysällä, siis se mikä on siinä tangossa pultti liitoksella. (ei vois enää vaikeammin selittää)
Samanlainen ongelma tuli meillä vastaan projektigolffissa, eli 4nen oli koko ajan päällä. Ongelma oli konehuoneen puolella vaihdekepin ja laatikon välissä oleva n. 20cm tanko jossa oli molemmissa päissä muoviset lukitsimet, ja toinen pää oli irronnut.