Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Elikkäs olin tuossa tänään lähdössä iloiselta mökkireissulta kotia päin. Käynnistin auton ja peruutin kunnes auto sammui Kokeilin startata mutta startti pyöri mut kone ei hörähtänyt Käyntiin saimme sen kun työnsimme vähän matkaa ja koitin vaihteella mut ei lähteny, sitten koitin startata ja lähti käyntiin Käynti oli epätasaista hetken ja savua tuprutti ihan kivasti
Osaako kukaan selittää miksi auto ei startannut? Epäilen että polttoaineen syötössä oli roska tai jotain..
Mitenkäs tuon polttoaineen suodattimen kanssa? Millon on aika kypsä vaihtaa se? Ei oo muistikuvaa että millon se on vaihdettu siihen
Joo semmosta vaaleeta savua se tuprutti. Matkan ajan toimi auto sitten moitteettomasti. Pitää kohta kokeilla että lähteekö kunnolla käyntiin. Mitenkäs mä voin tarkastaa että kannentiiviste on kunnossa?
Tai sen että onko vettä päässy säiliöstä hurahtamaan sekaan?
Niin ja siinä dieselin suodattimen jalan ilmauspumpussa ollu sitä vikaa että päästää ilmaa järjestelmään jolloin saattaa käydä mainitsemasi sammuminen puolen minuutin käynnin jälkeen.
Onko se minkälainen homma vaihtaa se suodatin?
Missä se oikein sijaitsee? Ja muuta vinkkeliä otetaan vastaan
Niin ja sen puol minuuttia se suunnilleen kerkes pyöriä ennen ku sammu.
olisi hyvä vaihtaa jos
-huoltoohje suosittelee
-ei tietoa milloin vaihdettu
-polttoainesäiliössä vettä (toimii myös vedenerottimena)
-kone ei ota kierroksia/tehot kateissa
ja tuo viimeinen näkyy jopa letkujen kasaan menemisenä(ei ollu suodatinta vaihdettu 5:den vuoden aikana kertaakaan)
kaasari ja ruiskukoneissa pääasiassa ihmeellisiä käyntihäiriöitä/lämpenemistä
Joo hyvin pitkälti tuo on diiseli
Tehotki siitä on ollu alunperinkin poissa ku ei oo turboo
Vaikee kuvitella että laiskemmaks enään muuttuu
Ei kukaan sattuis tietämään missä se suodatin sijaitsee? Ite en muista nähneeni moista