Onkos vaihdossa mitään ihmeellistä? uudet on takakontissa ja nopealla testauksella tuntuu olevan painetta sisällä.. en saanut niitä kasaan ollenkaan.
Mitään lukitusta noissa ei näkynyt... kyseessä siis ne originaalit säätyvät.
Vai onko vaan kiinni, rauhallista ajoa hetki...?
Scorparin takaiskarit stw 95-> (Vaihto)
Scorparin takaiskarit stw 95-> (Vaihto)
Viimeksi muokannut NiceMan, 15 Heinä 2007 21:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ford Taunus Coupe 2.0i Turbo 1975 (Projekti)
Jeep Wagoneer 4x4 Monster PickUp 1974 (Myyty)
Ford Scorpio Cosworth STW 1995 (Laatikkona)
Ford Mondeo EcoBoost 2.0 2011 (Käyttis)
https://www.theniceman.com/coppermine/
Jeep Wagoneer 4x4 Monster PickUp 1974 (Myyty)
Ford Scorpio Cosworth STW 1995 (Laatikkona)
Ford Mondeo EcoBoost 2.0 2011 (Käyttis)
https://www.theniceman.com/coppermine/
No tuli sitten noi iskarit ja jouset vaihdettua taakse ja ihan mielenkiintoinen homma koska jos haluaa vaihtaa pelkät iskarit niin joutuu kuitenkin jouset ottaa pois koska iskari ei mahdu tukivarressa olevasta reiästä läpi.
Onneksi tuossa ei tarvita jousipuristia olenkaan vaan ottaa vaan takakelkan etumaiset ruuvit irti, tunkilla avittaa tukivarren ja pohjanlyöntikumin kiinnikkeen välistä sen verran mitä jarruletku antaa periksi(Muista ABS anturin johto irrottaa tukivarresta).
Sitten vaan käsin pyöräyttää jousta ja sen voi nykäistä pois paikalta kunhan iskarin ruuvit/mutteri on irrotettu.
Takaisin menee päinvastaisesti ja tunkilla nosta kelkkaa että saa pultit kiinni niin on se vaan helppoa
Perä nousi hieman, tuli tukevan oloinen ja ei niiaile enää vaikka kallistuksenvakaimen välitanko on pois paikalta(miten sen saa paikalle?)
Eteen vaihdan iskarit jossain välissä niin siten alusta on kunnossa.
Ostin Ford:n originaali osat.
Onneksi tuossa ei tarvita jousipuristia olenkaan vaan ottaa vaan takakelkan etumaiset ruuvit irti, tunkilla avittaa tukivarren ja pohjanlyöntikumin kiinnikkeen välistä sen verran mitä jarruletku antaa periksi(Muista ABS anturin johto irrottaa tukivarresta).
Sitten vaan käsin pyöräyttää jousta ja sen voi nykäistä pois paikalta kunhan iskarin ruuvit/mutteri on irrotettu.
Takaisin menee päinvastaisesti ja tunkilla nosta kelkkaa että saa pultit kiinni niin on se vaan helppoa

Perä nousi hieman, tuli tukevan oloinen ja ei niiaile enää vaikka kallistuksenvakaimen välitanko on pois paikalta(miten sen saa paikalle?)
Eteen vaihdan iskarit jossain välissä niin siten alusta on kunnossa.
Ostin Ford:n originaali osat.
Ford Taunus Coupe 2.0i Turbo 1975 (Projekti)
Jeep Wagoneer 4x4 Monster PickUp 1974 (Myyty)
Ford Scorpio Cosworth STW 1995 (Laatikkona)
Ford Mondeo EcoBoost 2.0 2011 (Käyttis)
https://www.theniceman.com/coppermine/
Jeep Wagoneer 4x4 Monster PickUp 1974 (Myyty)
Ford Scorpio Cosworth STW 1995 (Laatikkona)
Ford Mondeo EcoBoost 2.0 2011 (Käyttis)
https://www.theniceman.com/coppermine/
Re: Hinta?
Tero anttilasta ostin ja maksoi noin 310e/kpl'Kallista kyllä mutta auton perä muuttui ihan erilaiseksi, jämäkäksi.230016v kirjoitti:Paljonko maksoit tasosäätöiskareista?
Ford Taunus Coupe 2.0i Turbo 1975 (Projekti)
Jeep Wagoneer 4x4 Monster PickUp 1974 (Myyty)
Ford Scorpio Cosworth STW 1995 (Laatikkona)
Ford Mondeo EcoBoost 2.0 2011 (Käyttis)
https://www.theniceman.com/coppermine/
Jeep Wagoneer 4x4 Monster PickUp 1974 (Myyty)
Ford Scorpio Cosworth STW 1995 (Laatikkona)
Ford Mondeo EcoBoost 2.0 2011 (Käyttis)
https://www.theniceman.com/coppermine/