Mondeo 1.8 110hv vm.-02 tuntuu voimattomammalta kuin ennen..

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
jja0160
Viestit: 28
Liittynyt: 30 Marras 2006 10:26

Mondeo 1.8 110hv vm.-02 tuntuu voimattomammalta kuin ennen..

Viesti Kirjoittaja jja0160 »

olen kiinnittänyt huomiota sellaiseen kun ko. olevalla pelillä lähtee kiihdyttämään tai kun painaa kaasua tarpeeksi niin tuntuisi hieman tukkoisemmalta kuin kevyemmällä kaasun painamisella. ehkä voisi sanoa että kun painaa kaasua puolenvälin yli niin tuntuisi hieman tukkoiselta eli ei vedätä läpi kierrosalueen niin hyvin kuin aiemmin autolla ajetty 160tkm ja reilulla kaasulla kun kiihdyttää niin esiintyy jonkin asteista nypyttämistä.
jos jollain olisi kokemuksia vastaavan laisesta oireilusta ja ratkasusta ongelmaan olisi kiitollinen avusta. itse olen tämän voorttin ostanu kun mittarissa oli 140tkm ja alkuun mielestänä veti koko kierrosalueen tasaisesti, ilman kyseistä oirehtimista
Seppo
Viestit: 169
Liittynyt: 24 Maalis 2007 18:32
Paikkakunta: LPR

Viesti Kirjoittaja Seppo »

Arvaan jotta ERG temppuilee.
Haku kertonee aiheesta lisää.
--
Mondeo STW -01
jja0160
Viestit: 28
Liittynyt: 30 Marras 2006 10:26

mondemoini

Viesti Kirjoittaja jja0160 »

.. missäs se egr sijaitsee -02 mondemiinissa tai 1.8 duratecin koneessa.. diesen omegas se löytyy helposti kun on sellainen kämmenen kokoinen härveli imusarjassa. pikaisesti vilkaisin niin en yht äkkiä sijoittanut missä moinen venttiili järjestelmä on suttaamassa imusarjaa tai kuitenkin jotain.
Seppo
Viestit: 169
Liittynyt: 24 Maalis 2007 18:32
Paikkakunta: LPR

Viesti Kirjoittaja Seppo »

Joissain kuvissa mitä netistä on tullut vastaan siinä tulipellissä on ollut kolme mokkulaa rivissä ja jostain niistä on mennyt se alipaineletku varsinaiseen ventiiliin. En tiedä minkä koneen kuvat olleet kyseessä. Voi olla, että Zetekin systeemi. Tilasin korjauskäsikirjan viikko takaperin jotta ihan lähipäivinä sen pitäis saapua. Kerron lisää kun oikeasti tiedän jotain :)
--
Mondeo STW -01
Vastaa Viestiin