Kokemuksia Halvoista keskuslukon kauko-ohjaimista!

Sähkölaitteet, sähköongelmat, johdot, laturit jne.
sanpsa
Viestit: 83
Liittynyt: 26 Joulu 2006 17:42

Kokemuksia Halvoista keskuslukon kauko-ohjaimista!

Viesti Kirjoittaja sanpsa »

Kertokaapa kokemuksia noista halvoista keskuslukituksen kauko-ohjaus vehkeistä. Esim: Tämä. Onko mimmonen toimivuus ja kestääkö nuo ohjaimet käyttöä?
jaska74
Viestit: 2600
Liittynyt: 23 Touko 2005 15:58
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja jaska74 »

nuo halvat tuppaavat ylensä kuluttamaan pattereita aika lailla
Focus 1.0 edition a6 2017
Seppo
Viestit: 169
Liittynyt: 24 Maalis 2007 18:32
Paikkakunta: LPR

Viesti Kirjoittaja Seppo »

Minulla oli edellisessä kulkineessa itse asennettu Viper -merkkinen hälytin/keskuslukitus ja molemmissa kaukosäätimissä patteri kesti sen 5 vuotta mitä auto minulla asennuksen jälkeen oli. Tismalleen samaa tuotetta ei tietenkään enää löydy, mutta tämän tapainen vekotin se oli. Sama firma myös kyseessä mistä tilasin. Näkyyhän noilla hintaeroa olevan ja sillä saa varmaan kourallisen pattereita tai ainakin markka-aikana olisi saanut :)
--
Mondeo STW -01
Avatar
Sini81
Viestit: 65
Liittynyt: 27 Elo 2006 00:09
Paikkakunta: Harjavalta

Viesti Kirjoittaja Sini81 »

kyllä tuo viper on ainakin hommansa hoitanut.....suosittelen...
ketä leikkiin ryhtyy.... niin ryhtyy sitten kans !!!!!
Phoenix
Viestit: 63
Liittynyt: 22 Helmi 2006 23:01
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Phoenix »

Itse ostin huuto.netin kautta käyttämättömän Valet-merkkisen kauko-ohjaussetin. Vehje on käytännössä sama laite kuin Viper. Sain vielä halvalla mukaan kontin aukaisusolenoidin. Mukava on aukaista kontti kaupasta tullessa kaukosäätimen aux-napista. Eikä maksanut paljon kun oli myyjälle ylimääräinen.
Mondeo 2.0 AT Ghia
Avatar
Sini81
Viestit: 65
Liittynyt: 27 Elo 2006 00:09
Paikkakunta: Harjavalta

Viesti Kirjoittaja Sini81 »

viperissakin on lisäkanavat että saa takaluukun kauko-ohjaimesta auki....
ketä leikkiin ryhtyy.... niin ryhtyy sitten kans !!!!!
sanpsa
Viestit: 83
Liittynyt: 26 Joulu 2006 17:42

Viesti Kirjoittaja sanpsa »

Ostin ton ekassa viestissäni mainitsemani laitteen ja sain lukot jollain ihmeet kaupalla pelaamaankin. Mutta noita vilkuille meneviä piuhoja en saanu muuten kytkettyä kuin sulaketta polttamaan. Eli suoraan rosvoliittimella vilkun johtoon ei toiminut ja yleismittarilla mittamalla molemmat vilkkuliittimen piuhoista onki suoraan maahan kytkettyjä, eli ei voikkaan toimia. Sama homma parkkivaloissa.

Eli kysymys kuuluukin, miten ootte saanu nuo merkkivalot kytkettyä, vaiko mitenkään?
lexicon69
Viestit: 181
Liittynyt: 27 Joulu 2006 23:33

Viesti Kirjoittaja lexicon69 »

Kytkentäkaavios näyttäs olevan diodit piirretty väliin, eli ei suoraan rosvoilla.
sanpsa
Viestit: 83
Liittynyt: 26 Joulu 2006 17:42

Viesti Kirjoittaja sanpsa »

Noniin, brittifoorumilta löysin vinkin. Eli ohjauspylväästä purkaa muovit pois ja vasemmalla puolella liittimessä on kaksi kahden piuhan nippua (oikea/vasen vilkku) Näihin rosvoilla molempiin nippuihin piuha kiinni ja pelaa!

Kyseessä siis mk5a esko, patee varmaan muihinkin tuo...
Avatar
TeRoK
Moderaattori
Viestit: 2021
Liittynyt: 03 Helmi 2005 22:00
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TeRoK »

Mä hommasin vähän aikaa sitten katuauto.fi kaupoasta cyclone merkkisen sarjan transittiin ja on puolisen vuotta jo hyvin pelannut.

Noista vilkuista niin kannattaa varmistaa mikä ohjaus siellä boksissa on vilkuille. Voi katkoa maatakin... ja rele sinne väliin kai kannattaisi kuitenkin laittaa.
Yks kaveri hommasi bemariin varashällärin jossa vilkun ohjauksella oli ja ongelmia. Se vaati jonkun pirun pienikuormaisen releen väliin ennenkun toimi.
Sprinter 319 -15, s400 hybrid -10, Mustang GT cabr. -96
Vastaa Viestiin