Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
on tuollanen -86 2.0 ohc kaasari sierra ja se tekee joskus niin että se nostaa kierroksia ja laskee saman tien ja nostaa uudelleen ja jatkaa sitä?!joskus jää hetkeks huutamaan johonkin kolmeen tonniin?...sen verran oon saanu katottua että ei ainakaan kaasuttimessa näin ulkosesti tapahu mitään mut se siitä sitten...
eihän se iso vika oo mut yllättävän vittumainen kun tuolla keskustassa köröttelee
blind_eye kirjoitti:on tuollanen -86 2.0 ohc kaasari sierra ja se tekee joskus niin että se nostaa kierroksia ja laskee saman tien ja nostaa uudelleen ja jatkaa sitä?!joskus jää hetkeks huutamaan johonkin kolmeen tonniin?...sen verran oon saanu katottua että ei ainakaan kaasuttimessa näin ulkosesti tapahu mitään mut se siitä sitten...
eihän se iso vika oo mut yllättävän vittumainen kun tuolla keskustassa köröttelee
...merkillistä, siis ittekseenkös se nostaa ja laskee niitä kierroksia kaasupolkimeen koskematta vai ? ...vai jääkös ne kiekat päälle ku nostaa jalkaa kaasulta...mulla meni viime kesänä kaasuvaijeri poikki, sekin jätti kierrokset päälle silloin aina välillä, ennen lopullista poikkeemista...kaasaristakaan ei päällepäin paljoo kyllä näe, antaiskohan se osviittaa, jos jättäis ilmanputsarin kannen veke ja vähän ajelis niin näkis missä asennossa ne läpät siellä aina milloinkin on, ku kierrokset nousee...