Fiesta vm. 2002-, ruostuuko ovet?
Fiesta vm. 2002-, ruostuuko ovet?
Mikä on nykysukupolven Fiestan (vm. 2002 eteenpäin) ovien ruostumistilanne? Onko yhtä herkkä ruostumaan kuin Focus ja Mondeo vai onko Fiesta tässä suhteessa parempi? Fiestojen oviruosteista en muista keskusteluja juuri nähneeni/kuulleeni.
Fiesta ST 2019
No ei mulla ainakaan ollu mitään valittamista välillä 0-70tkm
Kävin myös kattomassa Poloa ja Massasuosikki-206:tta, mut poolo oli selvästi pienempi ja kalliimpi ja Peson vaihetuntuma oli kuin ukon Talpot 1510:ssä aikanaan ja Voortiin sitten päädyin.
Rengasmeluahan siinäkin vehkeessä on, ja oli vähän kaikenlaisia 'viimeistelyvikoja' mutta teknisessä toimivuudessa ei ollu moitteen sijaa. Voisin ostaa uudestaankin.
Kävin myös kattomassa Poloa ja Massasuosikki-206:tta, mut poolo oli selvästi pienempi ja kalliimpi ja Peson vaihetuntuma oli kuin ukon Talpot 1510:ssä aikanaan ja Voortiin sitten päädyin.
Rengasmeluahan siinäkin vehkeessä on, ja oli vähän kaikenlaisia 'viimeistelyvikoja' mutta teknisessä toimivuudessa ei ollu moitteen sijaa. Voisin ostaa uudestaankin.
Kaikenlaiset rojektini @ http://wonk.sytes.net/76s/
Re: Fiesta vm. 2002-, ruostuuko ovet?
No en mä nyt tiedä onko ne käytetyt kovin kovissa hinnoissa.. mä voisin myydä omani sulle kesällä vaikka 7000e:llä? ajettu tällä hetkellä 106t, vuosimallia 2003..
Kiitos tarjouksesta. Mä olen alkanu kattelemaanki just noita uudempia. Niis vanhemmis on usein 161 grammaa hiilidioksidipästöt per kilometri, kun uudemmis on 150 kohdilla. Eikös ne meinaa siihen päästöverotusrajaksi 160. Vanha menee just kalliimmalle puolelle.
Porukoilla oli kakkosautona -03 Fiasta ja ihan mukavasti toimi, ei mitään moitittavaa. Ja on kyllä pirun tilava verrattuna noihin 206:iin ja Toyota Variksiin.
PS. Hakekaa joku priima yksilö pois, ko. auto myynnissä Turussa. Löytyy ilmastointi ja ESP, 2xaluvanteet yms. herkkua...LINKKI
PS. Hakekaa joku priima yksilö pois, ko. auto myynnissä Turussa. Löytyy ilmastointi ja ESP, 2xaluvanteet yms. herkkua...LINKKI
kyllä fiestoissakin on tullut vastaan samaa ruostumis ongelmaa mutta ei montaa tapausta
takuu korvaa kun huollot ok..
Ex Ford focus st170 2002
Ex Ford focus st225 2006
Ex Ford mondeo 1.6 ecoboost 2014
Ex Ford focus 1.6 ecoboost 2011
Ex Ford Focus 1.5 ecoboost M6 St-line Wagon 2019
Ford Fiesta 1.0 ecoboost M6 Active 2021
Ford Kuga 2.5 Phev Active X 2024
Ex Ford focus st225 2006
Ex Ford mondeo 1.6 ecoboost 2014
Ex Ford focus 1.6 ecoboost 2011
Ex Ford Focus 1.5 ecoboost M6 St-line Wagon 2019
Ford Fiesta 1.0 ecoboost M6 Active 2021
Ford Kuga 2.5 Phev Active X 2024
Joo, niinpä näkyy.focst kirjoitti:kyllä fiestoissakin on tullut vastaan samaa ruostumis ongelmaa mutta ei montaa tapausta

Mistä kohdasta ne ovet ruostuu ja miten takuu korvaa ongelman jos huollot ok?
Saumoista kuten muutkin foordit. Kyllä korjaavat, koska huollot on ok. Jonoa on vaan pari kuukautta.fiesta89 kirjoitti:Mistä kohdasta ne ovet ruostuu ja miten takuu korvaa ongelman jos huollot ok?