dohc vaihdelaatikko
-
dohc vaihdelaatikko
onko kaasari dokin ja ruiskudokin laatikot samallaisia.
-
-
-
Moi. Mulla on pieni ongelma mun automaattivaihteiston kanssa: se ei toimi...
Mulla on -94 vuoden Mondeo 1.8:n koneella. Mistä vois johtua, ku se lämpimänä alkaa vaihtaa vaihteita miten sattuu? Esim. neutraalia kesken ajon...
Entä jos vaihdan Mondeoon manuaalivaihteiston. Sattuuko palikat kohdalleen?
Mulla on -94 vuoden Mondeo 1.8:n koneella. Mistä vois johtua, ku se lämpimänä alkaa vaihtaa vaihteita miten sattuu? Esim. neutraalia kesken ajon...
Entä jos vaihdan Mondeoon manuaalivaihteiston. Sattuuko palikat kohdalleen?

Automaattilaatikoista kun en paljoa tiedä, mutta oletko katsonut onko öljyä oikea määrä ja väri normaali (punainen)?
Noin 10kpl Foorteja..
http://riesa20.urli.net/
http://riesa20.urli.net/
-
Alunperin tehtaalta lähtiessä niissä dohc 8v on mt75 ihan sama mitä joku on nähnyt missä milloinkin. Saahan sinne sopimaan vaikka ladan laatikon jos haluaa.
Diisselissä ei todellakaan ole sama laatikko. Niissä on TYPE 9 mallia pitkä kytkin akseli(sama ku v6) irtoava kytkinkoppa mallia täysin eri kuin V6(kytkinkoppa siis). Ykkösen välityksessä taisi olla myös eroa.
Mt75 löytyy sama ero v6 ja 4-syl välillä. Pitempi akseli v6 ja vaihteiston kuoret erilaiset "kytkinkoppa".
Walanderi purkaa pois automaatin osat suosiosta ja heitä roskiin. Osta manuaali polkimet, vaijeri, laatikko, kytkin, vauhtipyörä ja pikkunippelit ja asenna ja nauti manuaalin täsmällisestä toiminnasta ja pienemmästä kulutuksesta.
Diisselissä ei todellakaan ole sama laatikko. Niissä on TYPE 9 mallia pitkä kytkin akseli(sama ku v6) irtoava kytkinkoppa mallia täysin eri kuin V6(kytkinkoppa siis). Ykkösen välityksessä taisi olla myös eroa.
Mt75 löytyy sama ero v6 ja 4-syl välillä. Pitempi akseli v6 ja vaihteiston kuoret erilaiset "kytkinkoppa".
Walanderi purkaa pois automaatin osat suosiosta ja heitä roskiin. Osta manuaali polkimet, vaijeri, laatikko, kytkin, vauhtipyörä ja pikkunippelit ja asenna ja nauti manuaalin täsmällisestä toiminnasta ja pienemmästä kulutuksesta.
V6:ssa sama laatikko lue TÄMÄ jos olisi apua.walanderi kirjoitti:Moi. Mulla on pieni ongelma mun automaattivaihteiston kanssa: se ei toimi...
Tästäkin juttua jossain, paljon osia menee vaihtoon.walanderi kirjoitti: Entä jos vaihdan Mondeoon manuaalivaihteiston. Sattuuko palikat kohdalleen?
-