uuden turbon välyksistä

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
-mtl-
Viestit: 16
Liittynyt: 08 Tammi 2007 16:16
Paikkakunta: kuopio/joensuu/stockholm

uuden turbon välyksistä

Viesti Kirjoittaja -mtl- »

Ostin käyttämättömän Garrett gt 37:n vastikään ja aloin ihmettelemään siivissä olevaa pystysuuntaista välystä joka tuntuu suurelta,mutta ei siivet ota pesiin kuitenkaan kiinni.paljonkohan max.pystysuuntainen liike saisi olla?

akselin pituussuuntaista välystä ei tunnu olevan.onko näin että autossa toiminnassa ollessaan öljy keskittää laakerit ja poistaa "kuivana" tuntuvan välyksen?
ja ahdin on todellakin aivan käyttämätön,ei kunnostettu
ilehmus
Viestit: 37
Liittynyt: 23 Loka 2006 09:01

Viesti Kirjoittaja ilehmus »

Käsittääkseni homma toimii justiin noin jos se on perinteisellä laakeroinnilla eikä kuulalaakereilla.. eli poikittaisvälystä saa (ja pitää?) olla mutta pitkittäistä ei.
Avatar
Poude
Viestit: 424
Liittynyt: 01 Loka 2006 12:14

Viesti Kirjoittaja Poude »

Välystä pitää olla, ja öljy todellakin keskittää sen. Jos se olis kiintee niin sitä ei kuitenkaan saatais täydellisesti keskitettyä, ja näin ollen se hajois alta aikayksikön.
Mondeo Mk1
jaska74
Viestit: 2600
Liittynyt: 23 Touko 2005 15:58
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja jaska74 »

juuri näin, lämpölaajenemisen takia pieni pelivara on hyvästä
Focus 1.0 edition a6 2017
Aksu
Viestit: 1004
Liittynyt: 10 Helmi 2005 00:20

Viesti Kirjoittaja Aksu »

Toivottavasti saat heräämään ennen 4000...
gti golo palloilija
Vastaa Viestiin