Eli mistä löytyisi mahdollisesti pk-seudulta osaava korjaaja/korjaamo 1.8 Escortille? Kansipahvi kärähtänyt. Ja ajoon pitäisi saada.
Ei huvittaisi maksaa auton hintaa merkkiliikkeessä pelkästä kansipahvin vaihdosta. 1500-2000€ pyytävät merkkiliikkeessä ja kuullostaa kovalta hinnalta suhteessa työhön. Eli vinkkejä mihin viedä?
Escortin kansipahville vaihtajaa
Escortin kansipahville vaihtajaa
Käyttökinnerinä Escort -96 1.8l CLX
Sekalaisessa ajossa Mondeo -07 Limited 125.
Harrastepelinä VW Kupla 1.7l (tekeillä gasserlook)
Sekalaisessa ajossa Mondeo -07 Limited 125.
Harrastepelinä VW Kupla 1.7l (tekeillä gasserlook)
Halvin on tehä itse, kojausoppaassa on hyvät ohjeet(kirjastosta pitäisi löytää, jos ei itsellä ole), miten kansipahvi vaihdetaan. Joka tietysti edellyttää, että omistaa tarvittavat työkalut, työskentelytilat ja jonkin verran ymmärrystä ja taitoa. Jos niitä ei ole, niin sitten eikun vain ettimään osaavaa henkilöä/paikkaa. Eiköhän niitä korjauspaikkoja/pikkuliikkeitä löydä vaikka keltasilta sivuilta _ehkä_.
Tai viepi paikalliselle ammattikoululle ja vielä autopuolelle, jos on lähistöllä, niin eiköhän sieltä joku osaava henkilö löydy siihen hommaan.
Tai viepi paikalliselle ammattikoululle ja vielä autopuolelle, jos on lähistöllä, niin eiköhän sieltä joku osaava henkilö löydy siihen hommaan.

Ford Sierra 2.0is DOHC -92 sedan
Nissan Primera 1.6lx -92
Nissan Primera 1.6lx -92
No eikai toi nyt millään ei-merkkikorjaamolla montaa sataa maksa. Josp elkän kanspahvin vaihtaa niin osathan ei paljoa maksa, työ onnistunee max 300 ekellä.
Vaan. Korjaamo kuin korjaamo varmasti ehdottaa jakopään hilujen vaihtoa ja ehkä kannen oikaisua, silloin tietysti sekä työn että osien hinta nousee.
Mutta kyllähän se asiakas kuitenkin saa päättää mitä tehdään.
Vaan. Korjaamo kuin korjaamo varmasti ehdottaa jakopään hilujen vaihtoa ja ehkä kannen oikaisua, silloin tietysti sekä työn että osien hinta nousee.
Mutta kyllähän se asiakas kuitenkin saa päättää mitä tehdään.
Kaikenlaiset rojektini @ http://wonk.sytes.net/76s/
Homma ratkesi. Vien tutulle koneistamolle, siellä purkavat, oikasevat, vaihtavat ohjurinkumit ja kannentiivisteen ja pistävät kasaan. Itellä kyllä olis taitoa mahdollisesti, mutta paikat ja työkalut puuttuvat. Plus että onhan se miellyttävämpi pitää tuo käyttis kunnossa. Ropaa sitten tota Kuplaa minkä kerkiää.
Käyttökinnerinä Escort -96 1.8l CLX
Sekalaisessa ajossa Mondeo -07 Limited 125.
Harrastepelinä VW Kupla 1.7l (tekeillä gasserlook)
Sekalaisessa ajossa Mondeo -07 Limited 125.
Harrastepelinä VW Kupla 1.7l (tekeillä gasserlook)