Hajosikohan lohkoni..

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
aleksandria
Viestit: 12
Liittynyt: 16 Elo 2006 20:23
Paikkakunta: Pohjois-karjala

Hajosikohan lohkoni..

Viesti Kirjoittaja aleksandria »

2500 kierrosta nelkulla auto tärisee, voi olla syöttöpumpun(lucas) säädöistä?kiinni?!Nih, mutta kansirempan jälkeen, siis ei ollut nähtävää hakeamaa, koeponnistivat, juuh, vauhti kun nousee yli 80, loppuu lämpimän ilman puhallus :shock: .Nyt vuotaa syltyn nesteitä jostain, saa olla nestettä lisäämässä jatkuvasti, ja painesäiliössä kuplii pelkällä vedelläkin.Puretaan kansi tällä viikolla, ja vaihdetaan tiiviste ja pultit.
Mutta, jos lohko haljennut(!!!)paljonko maksaa..?
Autohan on 98-99 ford mondeo 1,8 TD.
Kertokaa mistä kannattaisi kysyä, ja myös kantta, jos kuitenkin kävi niin huonosti..Asun pohjois-karjalassa.Myös ulkomaan puh.numerot kelpaa..Kiitos jo etukäteen :cry:
Mondeo 1.8td-96
Sierra 2.0i...Doch 90-91...
Stefa
Viestit: 58
Liittynyt: 08 Syys 2006 12:36

Viesti Kirjoittaja Stefa »

Yksi: http://www.varaosahaku.fi Tuolta näytti löytyvän täydellistä moottoria alle pariin kiloeuroon. Toinen kyselemisen arvoinen lie http://www.motorteam.fi/

Tosin ihmetyttää, että miten tuosta olisi voinut lohko haljeta jollei ole jäätynyt. Rautakantisena esikammiokoneena kannen halkeaminen on mahdollista väärinkäytöllä.
Jos sitä ei voi virittää, myy se.
jrinnes
Viestit: 36
Liittynyt: 18 Tammi 2006 16:21
Paikkakunta: Mäntyharju

Viesti Kirjoittaja jrinnes »

Tuota MotorTeamia kehottaisin harkitsemaan kahteen kertaan. Kävin itse sieltä bensa-Mondeoon konetta kyselemässä, kone oli kuulemma juuri tullut heille Helsingin päähän, eli kyseessä siis saksasta uitettu kapine, kuten ilmeisesti suurin osa heidän myymistä moottoreista. Hintaa olisi ollut 1200 euroa. Koneen ajomäärää eivät edes tienneet, joten tulin siihen tulokseen että ei kiitos... Päädyin sitten hakemaan Fordilta upouuden puolimoottorin hintaan 1110 euroa... :)
Mondeo 2.0 GT stw A -97
jaska74
Viestit: 2600
Liittynyt: 23 Touko 2005 15:58
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja jaska74 »

mulle motorteam tarjos dohc kantta (tyhjä) 750€ ja se ois ollu "suoraan ajosta"
Focus 1.0 edition a6 2017
kimmok
Viestit: 265
Liittynyt: 10 Heinä 2006 19:02
Paikkakunta: Laihia

Viesti Kirjoittaja kimmok »

jaska74 kirjoitti:mulle motorteam tarjos dohc kantta (tyhjä) 750€ ja se ois ollu "suoraan ajosta"
:lol: :lol: :lol:

Mä vielä luulin, että tyhjä rs2000 kansi on 500e kallis. Tällästä hintaa lätkittiin autiolta joskus pari vuotta sitte, kun kysyin...
Vastaa Viestiin