Ford Escort 1.6i -91 diagnostiikkaliitin
Ford Escort 1.6i -91 diagnostiikkaliitin
Tänään sitä etsittiin, kun kaverilla oli tietokone mukana, millä olisi saanut vikatiedot koneesta.
Konetilasta tuli sitä etsittyä, mutta ei löytynyt ja tietokoneen mukaan se pitäisi olla siinä akun lähettyvillä, eipä vaan näkyny. Purin jalkatilasta myös sivupaneelin ja eihän sieltä löytynyt, kuin ruiskuboxi.
Auto on siis 8 venttiilinen EFi monipiste ruisku.
Eli tietääkö kukaan missä sijaitsee kyseisen auton diagnostiikkaliitin.
Kiitos kaikille vastaneille!
Konetilasta tuli sitä etsittyä, mutta ei löytynyt ja tietokoneen mukaan se pitäisi olla siinä akun lähettyvillä, eipä vaan näkyny. Purin jalkatilasta myös sivupaneelin ja eihän sieltä löytynyt, kuin ruiskuboxi.
Auto on siis 8 venttiilinen EFi monipiste ruisku.
Eli tietääkö kukaan missä sijaitsee kyseisen auton diagnostiikkaliitin.
Kiitos kaikille vastaneille!
-
- Viestit: 3129
- Liittynyt: 04 Helmi 2005 22:45
No huhhuh, johan on vaikeeksi tehtyMonteonisti kirjoitti:Muistaakseni pitää kytkeä testeri "irtopiuhoilla" oikeisiin paikkoihin!

Täytyy kait sitten ostaa kaikki stanan sähköanturit ynm.
Autossa on semmoinen hassu ominaisuus, kun tasainen nykiminen.
Eli tasakaasulla nykäsee noin sekunnin välein, ja sitten kun painaa hanaa niin nykiminen voimistuu (tehopiikkejä?!).
Itse veikkaisin lambdaa tai ilmanpaineanturia(eikös tämä ole se mötikkä vasemmalla, moottorikiinikkeen yläpuolella.?).
95 ollaan ajeltu, niinkuin manuskassa lukee.ZyaS kirjoitti:ajatko 98:silla vaiko 95:sella??
kaverin pösö ei toimi jostain syystä 95sella nykii noin sekunnin välein ja kiihdyttäessä nykii helvetisti.. mutta 98silla ei mitään ongelmaa
oliskohan sitten tuosta kiinne.
ilmamääräanturin ja kaasuasennon anturin olen jo tutkannu ja niissä ei näyttäs olevan mitään vaikutusta tuohon nykimiseen.
Ja sen diagnostiikkaliittimen löysin sieltä jarrutehostajan läheltä, niinkuin neuvottiin, kiitoksia siitä.